De mooiste skeleton pocket watch? (tattoo)

Gerrit is super, anders even wachten tot de tattoo ink explosion conventie net over de grens, daar komen wereldtoppers (o.a Jime Litwalk en Joe Capobianco en veel meer toppers). Volgens mij komt Gerrit/tattoomania er ook vaak.
Deze conventie is door het ver doorgevoerde jaarlijkse thema erg gewild onder de artiesten
en en daardoor kan de kwaliteit van de artiesten heel hoog gehouden worden.
Enige nadeel is dat je in een zit alles af moet maken omdat ze anders weer naar huis zijn.
Bij mij resulteerde dat in 13 uur netto priktijd (excl rust) in een sessie op de ribben.
Als je groot gaat zou ik het je niet in 1 sessie aanraden, dat was eens maar niet meer😁

Dat is mooi een aanslag op je lichaam waar je fysiek slecht van zal worden. En ik geloof niet dat zo’n opgezette sponzige huid na 6 uur nog lekker de inkt zal pakken.

Ben gekke Henkie niet, daar hoef je dus niet bang voor te zijn :sunglasses:

2 likes

Overigens voor we een goede arties aanraden wel bepalen welke stijl je wilt. De stijl waarin je je tattoo wilt is voor een zeer groot deel bepalend voor wie de juiste artiest is voor de job

GDaarna nog terug naar huis vanuit duitsland😊
Detail is dat Jime Litwalk die morgen uit de VS was aangekomen en van de middag tot 05:15 in de nacht heeft doorgetrokken (en ramstrak werk heeft geleverd).
Alle artiesten die aankwamen voor de conventie verklaarden me voor gek and whished me good luck buddy😊
Ook de twitterlijn van Jime Leverde leuke reacties op.
Maar was een super gelegenheid om een hele bekende artiest te pakken te krijgen zonder naar de VS te hoeven. Blijft ook leuk om hem op “ink master” en andere shows op TV langs te zien komen!
Volgende dag om 12:00 weer aan het werk

Over kleur pakken (ook na meer dan 6 uur prikken) bij Jime (newschool stijl) nooit te klagen

1 like

Holy crap, dat moet pijn hebben gedaan. Ik vond mijn ribben de meest pijnlijke plek…

Kwaliteit herken je meteen inderdaad.

3 likes

Haha, genoeg rug om te tatoeëren.

Daar komt mijn tattoo op mijn schouder vandaan :ok_hand:t2: toppert is dat.

VVV in Beverwijk is ook top. Let wel ook grote wachttijd.

Edit/

1 like

Mannenbaard!
Dit soort tattoo kan Bianca ook erg mooi, net een foto!

1 like

Dat groen vloekt wel bij die bh :sweat_smile:

2 likes

Ja mijn schort heb ik niet afgestemd op mijn tattoo :joy:

1 like

Wel mooie tattoo’s!
Kleur vervaagt alleen wel. Dat vind ik altijd jammer.

Vind die machine tattoo’s maar niks.
Ik heb er 1 en die is gezet met bamboe en een kloppertje.
Dat was even doorbijten :grin:

Zo, dat geloof ik!
Heb je beiden stylen al eens gehad? Zit daar nu veel in kwa “ervaring”?

1 like

Agja dit is alweer 6 jaar geleden inclusief bakken met zonlicht. Als je leeft als een vampier kun je, je leven lang met kleuren doen. Bij vaak verbranden/ vervellen wordt het stukjes minder. En dan kun je eventueel gewoon laten bijwerken.

Dat bamboe kloppen is een heel andere techniek, eigenlijk de oer techniek.
Hier komt ook de naam ‘tattoo’ vandaan, het geluid van het kloppertje op de
bamboe pennetjes ( heel scherp gesneden bamboe )
Met zo’n machientje heb ik geen ervaring.

1 like

Heb je een foto van de tattoo?

Nee dat kan ik helaas niet doen, privé :wink:

Maar met bamboe krijg je wat dikkere lijnen. Maori stylie :v:

2 likes

Bamboo stick tattoo.

Knap gedaan

Knap hoor.
Ik dacht dat er alleen maori mee werd gezet.