De MoonSwatch, wat een reis…

Ik heb er vlak naast gewoond van mijn 4 de tot 9de levensjaar in de american lunchroom toen nog van AC restaurants.

ziet er nu zo uit

9 likes

Ach, die hele nacht was blijkbaar gezellig, en daarna werd het eventjes te druk. Thats it.
Een paar uur later was alles weer normaal.
image

1 like

Er mag ook gerust tegengeluid zijn. Zelf heb ik, en degene die bij mij waren, dit heel anders ervaren.

En dat iets goed is afgelopen maakt de ervaring niet anders opeens. Als iets goed is afgelopen maakte het niet gelijk een goed idee. Swatch heeft ons gewoon laten zitten.

Fijne avond :v:

4 likes

Dank voor het delen van het verhaal, en wat een avontuur!
Maar wat een bende veroorzaakt door Swatch en hoe slecht georganiseerd deze hele release door Swatch!
Swatch had echt beter moeten weten en beter moeten organiseren, voor hetzelfde geld waren er wel gewonden gevallen, zulke pr wil je niet: “man gewond door release nieuwe Swatch”.
Ik zou me diep schamen als ik Swatch was, maar waarschijnlijk slaan de Swatch marketing lui zich op de borst, blij dat ze zoveel “ophef” hebben veroorzaakt.

2 likes

Mooie impressies. Ik heb ervan genoten.
Bijna spijt dat ik niet ben gegaan.

1 like

Precies, wat n eendekwekers zeg! Van mij mochten ze die MoonSwatches wel in TheirAnus steken

1 like

Nou…de dombo van het plaatselijke filiaal. Wat dranghekken en 5 man met een Vtje op de borst had wonderen gedaan.
Denk ook dat Swatch zelf de hysterie niet had verwacht.

:smile: Beter is er niet.
’ Dit horloge was zó gewild, dat er bij de verkoop zelfs een gewonde viel’ .

Swatch directie viert al 3 dagen feest. Nou ja, ook overdreven, want voor Swatch zijn de verkoopcijfers van dit weekend natuurlijk ook niet doorslaggevend voor de jaarcijfers van 2022.

Maar hun missie is iig geslaagd.

Buiten dit forum om lees of hoor je trouwens niks over deze actie.

3 likes

Wat een verhaal @Jurk. Snap wel dat je er gemengde gevoelens aan overhoudt. Hopelijk blijven alleen de positieve vibes over elke keer dat je naar je moonswatch kijkt.

1 like

Eens. Dan was er niks aan de hand.

Nadat de eerste winkel open ging en bij ons was 9 uur verschil. Moet je toch wat kunnen regelen neem ik aan?

Dank! Ook aan alle anderen die hebben gereageerd. Ja hoor! Komt goed.

Zeker waar. Wij hebben een vertekend beeld.
Voor ons betekent het veel, voor de rest van de wereld is het gewoon een stukkie plastic. Wat het ook is feitelijk.

3 likes

Mooi verhaal en mooi horloge!

1 like

Wat een avontuur! Dan heb je wel wat te vertellen op verjaardagen rondom deze moonswatch!

Jammer dat marktplaats er vol mee staat met absurde prijzen.

1 like

Wat een verhaal @jurk, wij kwamen om 9u in Rotterdam aanzetten en zagen totaal verbaasd een rij van 1000 mensen… Maar het was wel een rij, iedereen had respect voor elkaar en de sfeer was ongelooflijk chill. Misschien verbaasde dat nog wel meer, iedereen accepteerde de rij en bleef rustig. Eigenlijk ook heel mooi om te zien, zelfs met lege handen :wink:

2 likes

Wat een verhaal van zowel @Jurk en @ThingsThatTick, dat zijn echte horloge liefhebbers. Het overgrote deel stond er alleen voor de handel, kijk maar eens wat er nu al op MP staat. Jammer genoeg kon ik niet gaan voor dat horloge, maar als ik alles zo lees van Jurk en ThingsThatTick zou ik het er ook niet voor over hebben om in de verdrukking te komen. Wat ik wel zo jammer vind is dat ik niet in staat was om daar te staan, alleen al om daar leuke persoonlijke contacten op te doen met de echte liefhebbers, maar het is niet anders. Geen idee hoeveel er geproduceerd zullen gaan worden van dit model, maar er is een kans dat je over een paar weken gewoon zo’n horloge daar kan kopen (hoop ik). Maar respect voor @Jurk en @ThingsThatTick hoe ze het hebben aangepakt. En hoe blij moet je wel niet zijn als je een broer als ThingsThatTick hebt, echt heel tof :+1:.

Maar wil natuurlijk iedereen feliciteren die er 1 bemachtigd heeft en wens ze allen veel draagplezier. En die handelaren die daar stonden mogen van mij allemaal de boom in.

We zullen ze t.z.t. wel voorbij zien komen op het forum en dan grijp ik (misschien) mijn kans, eerst maar even de ervaringen afwachten.

4 likes

Zeker!

:rofl: Na 14 uur wachten wil je hem dan ook hebben ook.

Veel mensen die in de rij stonden waren ook geen echte liefhebbers. Veel toch voor de snelle winst. Of misschien ook wel een deel liefhebbers die door de prijzen dachten ‘eerst cashen en dan zien we wel weer’. Als ze straks wel gewoon in de winkel liggen is de kans weg. Dus het is waarschijnlijk nu of niet.
Ik hou hem iig. Zeker door het verhaal.

Dit heeft mij ook gesterkt dat ons plan goed was en het ook zo had moeten gaan (en binnen andere sectoren zoals sneakers de norm). Maar helaas liep het dus anders. Fijn dat het iig in Rotterdam wel lekker liep en @anon48992708EV tezamen met anderen niets anders dan een topavond hadden.

Dank! Was sowieso een avontuur.

Plaatje voor de sfeer:

18 likes

Je hebt er iig een moonswatch eraan overgehouden. Lullig voor nummer 200 oid. Wel alle shit, geen na . :rofl:

1 like

Klopt. Maar ik denk dat we tot 0500 uur nog onder de 100 zaten. Vanaf 0600 uur werd het gekkenhuis. Toen was het ook schrijven als een malle. Voor we het wisten zaten we op 300.

2 likes

Ja dan wacht ik nog een paar maanden of een half jaar, of een jaar. Alsof we niet allemaal genoeg horloges hebben om te dragen…waarom moeten mensen tegenwoordig alles meteen hebben? Is het horloge minder mooi als je hem over een half jaar pas hebt?

1 like

Ik denk dat mensen doorgaans onderschatten hoe Amsterdam het slechte in de mens naar boven haalt :man_shrugging:t2:

geintje natuurlijk

eigenlijk niet, asociaal dorp…

9 likes

Yep … hier zijn we duidelijk wat eigenzinnig. Dat kan niet iedereen waarderen. Netjes in de rij staan is niets voor ons :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Zeker niet, echter dit worden geen horloges die je zomaar kunt kopen. Deze zullen niet vrij beschikbaar zijn over 1 week, 1 maand of 1 jaar…the hunt is nu gewoon on totdat ze met de productie stoppen en dan is het gewoon de marktprijs betalen (tussen de 500 en 5000 euro). Dit is een gimmick voor beide merken, ze gaan er echt geen miljoen van maken. Ze zullen er nog 2 of 3 kleine batches van maken en dan is het klaar.

Wij zijn ‘liefhebbers’ en voelen een soort voorrecht om deze horloges als eerste te mogen dragen omdat we echte liefhebbers/kenners zijn en geen handelaren, snellewinstpakkers of plakmerkplebs…:wink:

Hence de emoties, ferme taal en heerlijke avonturen in nachtelijk 010/020

1 like