De MoonSwatch, wat een reis…

Mooi. Je hebt nu direct een horloge met een herinnering!! #onbetaalbaar

Geniet ervan…

2 likes

Ik vind het echt een hartstikke leuk horloge. :+1:t2:

Ik wil geen zout in de wond wrijven, maar jij en lijstjes/administratie bijhouden… :face_with_hand_over_mouth:

Geniet van je leuke aanwinst!

4 likes

Bizar, inderdaad rond 06 uur was ik ook ter plaatse. Het was er toen al erg druk. Er stonden al meer dan 140 mensen op de lijst. Ik heb besloten om het op te geven en retour naar huis te gaan. Dit ook besloten, omdat eerder al de berichten rond gingen dat de voorraden best beperkt waren. Achteraf gezien blij dat ik daar niet ben blijven wachten, als ik hoor hoe het er aan toe is gegaan.

Maat desondanks wel een ervaring voor en een heel mooi horloge. Die natostrap staat em super goed. Geniet er lekker van. Gefeliciteerd met je NA!

3 likes

Wat een avontuur voor een mooi horloge. Maar ik wacht wel tot ze rustig verkrijgbaar zijn. :relieved:

1 like

Dat is nogal een ervaring. Respect voor jullie, en vooral heel veel plezier ervan! :sunglasses:

1 like

Een onvergetelijke ervaring, zo blijkt! Moge de positieve herinneringen blijven hangen en de minder positieve met de tijd vervagen. Van harte met jullie aanwinsten en rust goed uit! :blush: :+1:

3 likes

Tjonge jonge, wat een verhaal en belevenis !

Ik ken jullie dan wel niet persoonlijk maar @Jurk @Honey_Badger en @ThingsThatTick respect hoor :+1:

4 likes

Tof verhaal, maakt het horloge meteen bijzonderer.

2 likes

Valt deze nu onder een plak merk??

3 likes

Wat een waardeloze verkoper/manager dat je dat roept.
Melding maken bij het hoofdkantoor want dit is echt onacceptabel.

Respect voor jullie: @Jurk @Honey_Badger @ThingsThatTick om dit alles zo te coördineren.

Verder heerlijk om dit alles te lezen.

Gefeliciteerd met MoonSwatch

5 likes

Volgens mij was ik ook echt NET op tijd met croissantjes die ik van de Albert Heijn voor jullie had meegebracht of niet @Jurk en @ThingsThatTick want daarna ging het ‘los’ :man_shrugging:t2:

Ben blij dat je de gene die je wilde hebt kunnen bemachtigen, want als iemand het verdiend en er letterlijk voor heeft moeten werken dan waren het onder andere jij wel! :rofl::wink:

5 likes

Het was inderdaad een enerverende dag…. @Jurk en @ThingsThatTick hebben het goed samengevat en was blij dat ze erbij waren!

Om de debiliteit van de verkoper van Swatch aan te geven: toen de eerste klaar waren, moest er een pad worden gemaakt naar buiten. Dat ging natuurlijk niet lukken als er 500 man tegen elkaar aangedrukt stonden. Toen ik daar wat van zei moest ik denken in mogelijkheden volgens hem……nee dat werkt idd top……
Blij om te horen dat ze later alsnog de nooduitgang hebben opengegooid.

22 likes

Wat een verhaal zeg!
Heel triest dat een medewerker er dan zo mee omgaat…moest eens weten wat voor werk er nog in zit.

Veel plezier met het horloge heren :smile:

1 like

Wat een verhaal, en dat voor een plastic horloge ;(.
Maar het levert me wederom stress op.
Was ik er uit dat ik een Moon wilde en in 020 zou gaan kopen i.v.m. korte reistijd zit ik weer met het store-manager dilemma. Zal ik nu toch maar naar 010 gaan, langere reistijd maar wellicht een leuke winkel?
Of toch korte reistijd en dan in 020 die knurft daar een uurtje bezig houden met mijn kleurtjes-dilemma?
E.e.a. uiteraard op basis van de veronderstelling dat die plastieken Omega’s gewoon verkrijgbaar worden…

3 likes

@Horlogewappie: is het bij jou nog gelukt?

1 like

Man man man, lijkt net een slagveld. Je hebt in ieder geval een topper van een horloge binnen kerel geniet er van !

1 like

Die ‘store manager’ staat daar voor €12,00 netto per uur zijn werk te doen en zag natuurlijk al een kutdag van jewelste aankomen, toen hij de drukte voor de deur zag. Laten we wel wezen: de beste man heeft hier ook niet om gevraagd. In zijn positie was ik waarschijnlijk omgedraaid en had ik mij ziekgemeld :sweat_smile:

11 likes

Wat een verhaal… en wat een klasse dat je dit hebt gedaan.
Wel ongelooflijk stom van Swatch dat ze n.a.v. wat er in andere steden wereldwijd gebeurde geen actie hebben ondernomen. Ze hadden natuurlijk gewoon 10-15 beveiligers per winkel moeten inhuren om een rij te maken.

Hopelijk komen ze snel online beschikbaar! Ben benieuwd. Geniet van je horloge!

3 likes

Ik zeg respect. Ik zou omgekeerd zijn. Tis te bizar voor woorden deze hype. Ik vind t leuke klokjes maar t gaat nergens over.

2 likes

Ook al via andere wegen laten weten, maar heel cool @Jurk! Ik ben blij dat de borrelhappen ook hebben gesmaakt!

3 likes