De MoonSwatch, wat een reis…

Ik ben zelf ook manager van een winkel en net als bij alles in het leven staat veiligheid voorop. Als ik de SM was had ik in ieder geval aangehoord wat wij voor idee hadden. Hij had ook nog kunnen zeggen: als er geen normale rij vormt gaat de winkel niet open. De dag dat ik de veiligheid van mijn personeel en/of klanten niet kan garanderen is de dag dat ik de winkel sluit of dan open ik de winkel niet.

31 likes

Wat een toestand voor een horloge :hushed: maar wel super vermakelijk verhaal :+1:t2:

1 like

Klinkt wel als een gezellig dagje Amsterdam…

Allemachtig zeg . blij dat ik niet gegaan ben

1 like

Kijk, dat snijdt houdt :+1:
Wat ik alleen maar wilde aangeven is: die manager trekt niet aan de touwtjes, maar het miljardenconglomeraat dat hiervoor maar één beveiliger (€250?) heeft ingehuurd, terwijl er waarschijnlijk voor miljoenen aan mediacampagne is gevoerd :wink:

8 likes

Gefeliciteerd met deze leuke aankoop.
Welke uitvoering is dit nu precies? Ik zie de zwarte online maar die hebben een grijze buitenzijde terwijl deze geheel zwart is (en ik dat een mooiere combo vind).

1 like

Helemaal mee eens!

2 likes

Respect heren voor de gedane inspanning. Het was wel een avontuur zeg.

1 like

Zo dan! Nou goed verhaal jurk! Een horloge met een verhaal, geniet ervan!

1 like

Wat een ervaring zeg! Dat ze daar bij Swatch geen seconde over nagedacht hebben is wel heel erg slecht. Zeker als je zelf zoiets met een maximale hype omgeeft. Genoeg stof voor een paar mooie tekeningen lijkt me.
Gaaf dat het gelukt is, en leuk om de belevenissen te hebben kunnen volgen!

2 likes

Mooi verhaal! En petje af voor je verantwoordelijkheidsgevoel. Ik had al lang de handdoek in de ring gegooid en was naar huis gegaan.

Erg jammer dat Swatch niks had geregeld. In de dagen voor de release hadden ze toch al kunnen merken dat het een ware hype zou worden en hierop kunnen anticiperen? Ik heb ooit een keer in de rij gestaan voor een iPhone en dat verliep heel netjes. Apple had gezorgd voor de veiligheid en wist goed op de situatie in te spelen.

Rust nu maar goed uit en geniet van je aanwinst. Ook al is het een stukje plastic, dit horloge is een mooi aandenken aan je avontuur en heeft hierdoor waarde gekregen haha. Ik hoop het over een paar maanden in alle rust te kunnen bekijken en te passen… en wie weet wel aan te schaffen.

3 likes

Wat een verhaal zeg. Gefeliciteerd iig met je aankoop en tof dat er echte liefhebbers je wilden helpen.

Maar wat ik me afvraag, puur uit interesse:
Wie kwam er met het idee van de lijst? Wat mij betreft een topidee, maar blijkbaar kwam dit niet van Swatch af. Althans niet van meneer de SM.

2 likes

Ik was er niet vanaf het begin bij maar in de sneaker wereld is dit de norm. Om 14 uur voor een deur te wachten zonder weg te kunnen is geen doen. Ik bergreep van @Jurk dat mensen er om vroegen.

3 likes

Inderdaad: Wat een verhaal… Snap heel goed dat deze ‘ervaring’ je niet echt in je koude kleren gaat zitten.
Mooi dat je je horloge hebt en dat je je verhaal deelt

1 like

Jemig… Wat een episch verhaal! Jullie zijn helden :pray:

Veel plezier met jullie moonswatch!

2 likes

Mooi verhaal! Respect voor iedereen die zo lang in een rij kan doorbrengen (het was niet echt warm ook), 5 minuten in een supermarktrij trek ik al slecht :rofl:

Wel een matige beurt van Swatch dat ze zelf niet gewoon al ruim van tevoren medewerkers en/of beveiligers kunnen neerzetten om lijsten te maken, dan hebben ze nog steeds de hype en geen stormloop van potentiële voordringers etc.

1 like

Heftig verhaal @Jurk, fijn dat @ThingsThatTick en @Honey_Badger jou konden en wilden helpen. Lastig als het verantwoordelijkheidsgevoel in de weg gaat zitten op dat soort momenten.

Het verhaal doet mij denken aan mijn KCT tijd in Mali, toen we ook in vijandelijk gebied bekneld raakten. Achteraf vormt dat wel een hechte band met je mede strijders. Draag hem met trots :muscle:

Ps Sorry dat je van mij niks hebt gehad, ik dacht dat het een grap was :joy:

8 likes

Respect Jur :muscle:t2: Je verhaal leest als een spannend boek :grin:

1 like

:joy:

De tijd gaat ook snel met bier, zonder lijst. Tip voor de volgende keer.

Ben blij voor je dat je er eentje hebt, je verdient hem zo te lezen :joy:

6 likes

Bizar verhaal maar mooi dat jullie er mede voor gezorgd hebben dat het goed is afgelopen,

Gefeliciteerd met de aanwinst. Er zijn Weinig horloges met zo’n mooi persoonlijk verhaal erachter

1 like

Welverdiend Jur! En ik ben heel blij dat @ThingsThatTick en @Honey_Badger je rug hadden. Echt top!

4 likes