Afgelopen donderdag stelde m’n jongste zoon voor om zaterdag met mij naar Düsseldorf te rijden om een Moonswatch te halen. Vrijdag heb ik even contact gehad met Swatch Düsseldorf en de medewerker vertelde me dat als ze het aantal telefonische aanvragen op een lijst hadden gezet, de aanwezige voorraad al meerdere keren verkocht zouden zijn.
Dus hebben we besloten om gisteren maar niet naar Düsseldorf te gaan.
Toen ik gisteren de foto’s van het tumult zag, had ik wel een beetje spijt dat ik niet was gegaan, dat dit alles gebeurd voor een horloge is best wel bijzonder en dat heb ik nu niet meegemaakt😂.
Het niet met winstoogmerk opererende merk Rolex zal voor het introduceren van een nieuw model niet snel zo’n massale aandacht trekken.
Wat jullie hebben meegemaakt is heel bijzonder en gelukkig hebben jullie alledrie zo’n exclusief horloge kunnen bemachtigen!
Veel plezier er mee gewenst (ook de broer van TTT).
Het uitstapje naar Düsseldorf met m’n zoon heb ik helaas gemist, wel ben ik er van overtuigd dat ik in de toekomst mijn verzameling van Omega spulletjes alsnog kan aanvullen met een Moonswatch.
Pfff heftig. Hoop dat er geen zure nasmaak aan het horloge vast hangt nu. In Brussel verliep alles een stuk vreedzamer, maar een systeem was er ook niet.
Jullie zijn met z’n drieën (ja, @ThingsThatTick, @jurk en @Honey_Badger) wel echt klojo’s door zo’n avontuur mee te maken en dan de grijze te kopen in plaats van een coole kleur die je niet bij een Schaap Citroen op kan pikken.
Wat een Charlie Foxtrot zeg dankzij de onkunde van de Swatch SM
Gelukkig is alles goed afgelopen en zijn jullie @ThingsThatTick, @jurk en @Honey_Badger trotse bezitters van de MoonSwatch met een super verhaal om door te vertellen aan de volgende generatie (wel tussendoor een paar keer het batterijtje vervangen)
Veel draagplezier gewenst.
Heftige maar indrukwekkende ervaring, prachtig horloge…wat wil je nog meer.
Beter werken voor je wachtlijst dan 8 jaar op een niet bestaande APRO wachtlijst staan.
Wat een gaaf en bizar verhaal tegelijk!
Ik word al benauwd als ik je verhaal lees over hoe het liep.
Met een beetje mazzel is die terechte woede binnenkort weg en blijft er het fantastische verhaal van het avontuur én natuurlijk de NA over!
Bedankt voor het delen!