Mooi dat je het horloge hebt. Ergens anders lees ik weer dat mensen de rij uit zijn gegaan ivm intimidatie/bedreiging etc. Dat met verdrukking en de tijd die men er voor staat te wachten is dit in mijn ogen bizar, voor wat voor een product dan ook. Ik kan het al niet aan als ik in de rij moet staan om een biertje te kopen in de kroeg. Alsof je dan blij mag zijn dat ze er een voor je gaan tappen
Afgelopen donderdag stelde m’n jongste zoon voor om zaterdag met mij naar Düsseldorf te rijden om een Moonswatch te halen. Vrijdag heb ik even contact gehad met Swatch Düsseldorf en de medewerker vertelde me dat als ze het aantal telefonische aanvragen op een lijst hadden gezet, de aanwezige voorraad al meerdere keren verkocht zouden zijn.
Dus hebben we besloten om gisteren maar niet naar Düsseldorf te gaan.
Toen ik gisteren de foto’s van het tumult zag, had ik wel een beetje spijt dat ik niet was gegaan, dat dit alles gebeurd voor een horloge is best wel bijzonder en dat heb ik nu niet meegemaakt😂.
Het niet met winstoogmerk opererende merk Rolex zal voor het introduceren van een nieuw model niet snel zo’n massale aandacht trekken.
Wat jullie hebben meegemaakt is heel bijzonder en gelukkig hebben jullie alledrie zo’n exclusief horloge kunnen bemachtigen!
Veel plezier er mee gewenst (ook de broer van TTT).
Het uitstapje naar Düsseldorf met m’n zoon heb ik helaas gemist, wel ben ik er van overtuigd dat ik in de toekomst mijn verzameling van Omega spulletjes alsnog kan aanvullen met een Moonswatch.
Wat een episch avontuur! Jullie zijn helden
De non profit structuur is alleen om zonder andere aandeelhouders te opereren, ze hebben wel degelijk een winstoogmerk.
Gozer, even een therapeutische schrijfsessie gehad?
Tof ding hoor!
Prachtig verhaal. Wat een ervaring.
Pfff heftig. Hoop dat er geen zure nasmaak aan het horloge vast hangt nu. In Brussel verliep alles een stuk vreedzamer, maar een systeem was er ook niet.
De opmerking “niet met winstoogmerk” vond ik te leuk om niet te gebruiken😀.
Ik miste de emoji.
Dat was wel gestoord ja haha
Wat een verhaal
Gefeliciteerd met de aanwinst, maar wat een verhaal! Eigenlijk waanzin dat ze dit niet aan hebben zien komen…
Iemand overigens de zielige scalpers op Marktplaats al gezien? Vraag me af of er echt iemand zo dom is ‘m voor die prijs te kopen
Ik heb ontzettend veel swatches gezien, maar deze is toch wel de mooiste van ze allemaal!
Bedankt voor het delen van je verhaal, leuk om te lezen hoe het allemaal is gegaan. Dat lees je niet af aan de foto’s.
Jullie zijn met z’n drieën (ja, @ThingsThatTick, @jurk en @Honey_Badger) wel echt klojo’s door zo’n avontuur mee te maken en dan de grijze te kopen in plaats van een coole kleur die je niet bij een Schaap Citroen op kan pikken.
Het moet even gezegd worden.
Mooie ervaring en goed opgelost
Ps ik vind de zwarte nato band op dit horloge veel mooier staan
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.
Hij is bijzonder gaaf @Jurk ! De reis is gelukkig achter de rug. Nu kun je er volop van genieten en dat is hij zeker waard
Wat een Charlie Foxtrot zeg dankzij de onkunde van de Swatch SM
Gelukkig is alles goed afgelopen en zijn jullie @ThingsThatTick, @jurk en @Honey_Badger trotse bezitters van de MoonSwatch met een super verhaal om door te vertellen aan de volgende generatie (wel tussendoor een paar keer het batterijtje vervangen)
Veel draagplezier gewenst.
Heftige maar indrukwekkende ervaring, prachtig horloge…wat wil je nog meer.
Beter werken voor je wachtlijst dan 8 jaar op een niet bestaande APRO wachtlijst staan.
De volgende keer ben ik er ook bij
Dat “lijst” gebeuren maar niet weer denk?