Wat een gaaf en bizar verhaal tegelijk!
Ik word al benauwd als ik je verhaal lees over hoe het liep.
Met een beetje mazzel is die terechte woede binnenkort weg en blijft er het fantastische verhaal van het avontuur én natuurlijk de NA over!
Bedankt voor het delen!
Ik vind het allemaal even verschrikkelijk.
Dank iedereen voor de fijne reacties!
Dat doet mij goed! Heel erg bedankt!
Het zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal kan quoten, want dan wordt de lijst te lang. Lijkt vrijdag nacht wel
Insgelijks! Geheel wederzijds. Zoals @JanHendrik en @Schoen ook al aangeven, jullie hadden mijn rug samen met @Honey_Badger en dat is speciaal! Het schept zeker een band.
Schoen, geef jij hem eens een digitale schop in zijn hol
Terecht helaas.
Dit is de Mercury. IMHO de mooiste, ben expres niet voor de Tiffany gegaan terwijl dat vast de meest gewilde zal zijn.
Als ik weer helemaal bijgeslapen ben vast!! Had al een idee voor zondag, maar van tekenen is het dus niet gekomen door bovengenoemde reden.
Zoals TTT aangaf kwamen meerdere mensen naar mij toe die zijden dat dit de manier was hoe dit normaal ging (oa binnen de sneakers) en ook omdat we zagen dat er niks geregeld was leek ons dit de beste manier. In Rotterdam liep dit ook zo. Vanuit Swatch was er idd helaas niks. Heb ook uren gehoopt dat voor de opening er beveiligers en/of dranghekken zouden komen. Maar niks van dat alles.
Absoluut! Op zulke momenten wordt het kaf van het koren gescheiden.
Dat was er gelukkig ook
Echt bizar. Heel naar iig.
Het helpt wel, zeker met jullie reacties
Dank voor het relativeren Drex!
Dat en het feit dat je het afgelopen jaar gewoon weer erg leuk vond betekend dat dit gewoon weer een generale was voor de 2022 versie van strip, puzzel en veiling
HF leden zijn wel zo “geciviliseerd” dat Amstedamse toestanden door onze eigen knokploeg in toom kunnen worden gehouden
Mooie verhalen. Ik sta er wel van te kijken hoe de release van dit horloge mensen te grazen heeft genomen. Jeetje, dat gedrang, dat gewacht.
Allebei natuurlijk gefeliciteerd met je aankoop. Die zwarte heeft ook wel iets.
Dat wil ik met alle liefde doen. Maar dan zou ik een goede grap moeten bedenken over zijn bijdrage. En ik heb geen idee meer wat dat was.
1 woord:
Respect !
Het viel me sowieso op dat dit jouw achilleshiel is.
Gefeliciteerd dat je er een hebt kunnen bemachtigen, en jammer jammer jammer van al dat andere… eigenlijk met gevaar voor lijf en leden als ik het goed lees ?
Jazeker heb de mercury gepakt!
Lekker hoor Jurk, ik kan me precies voorstellen hoe je erbij stond rond half 10…
En dan heel trots met je bezopen kop hiermee de Swatch winkel uitlopen:
Amsterdam. Ik was duidelijk te naïef en te laat.
Jammer dat het zo’n chaos was geworden, maar goed dat jullie je rug recht hielden en elkaar door dik en dun hebben gesteund! Het horloge is jullie gegund!
Holy shit man, heftig! Maar cool dat je m nu hebt en dat er nu zo’n verhaal aan kleeft. Gefeliciteerd!
Wat een bizarre Amsterdamse ervaring. Toch mooi dat jullie de boel een beetje (veel) in goede banen hebben kunnen leiden. Beetje Rotterdamse mentaliteit die redding bracht
Geniet van de bijzondere aanwinsten mannen!
Ja, ff oproep doen in het Rolex only topic & je zit geramd voor je knokploeg.
Aye. Heftige avond zeg!
Het gaat je in ieder geval bijblijven of ge dat nou wilt of nie
Veel plezier ermee!
Moet even scrollen of de tekening al in het topic staat!
Mooi verhaal. Hats off to you!
Erg indrukwekkend om te lezen hoe jullie het hebben aangepakt. Gaaf dat jullie alledrie het gewenste horloge hebben kunnen bemachtigen en inderdaad, het verhaal is beter dan het horloge. Geniet er van heren!
Ik vrees dat die knokploeg valt onder de categorie “toetsenbord knokploeg”.
Wow wat een marketing !!maar mooie aanwinst