Oprecht heel gaaf dat het jullie gelukt is! Op deze manier is het echt een horloge met een verhaal geworden al moet je er niet aan denken dat het ook anders af had kunnen lopen, al weet ik dat honeybadger zich niet zomaar de kaas van z’n brood laat eten
De hele dag naar de maan
Maar er zit wel gelijk een mooi verhaal aan dat horloge. Veel plezier met de aanwinst
@Jurk
@Honey_Badger
@ThingsThatTick
WAT EEN AVONTUUR! Top dat jullie het er goed van af gebracht hebben en met zo’n kekke Omega @ Swatch om de pols nog wel (of om de pols van je broertje, wat een spirit is dat ).
Van Jur(k) wisten we natuurlijk al dat jij onze forumkunstenaar bent. Dat jij als geen ander weet hoe je mooie verhalen op nog mooiere wijze in pakkende beelden weet te vervatten. Nou, dat nachtje Kalverstraat (inclusief aanloop en nasleep) levert een stripboek op zich op .
Anyway, top dat jullie het er fysiek heelhuids van af hebben gebracht. En als ik zo doorlees is Jur inmiddels ook mentaal/emotioneel op de goede weg terug… Geniet in goede gezondheid van jullie fantastische Moonswatches, mannen!!! Wel-, zeer welverdiend!!!
Maar de echte hamvraag is natuurlijk:
Wat heeft je vriendin besloten??
All the best,
Otto
Is een mooi verhaal geworden, toegevoegde waarde aan de MoonSwatch😎
Echt een kut ervaring man. Inderdaad super slecht van Swatch…
Haha ze heeft de verkeerde keuze gemaakt. Ze zit nog steeds naast me😂.
Dank voor het delen van jullie verhaal mannen. Hebzucht haalt het slechtste in de mens naar boven. Hoop dat het anders gaat bij de volgende lading die verkocht wordt.
Nou verkeerde keuze? Jij bent wel een held met een moonswatch.
Over een paar dagen ga ik eens kijken of ik deze Swatch wil kopen. Toegegeven ik vind het een geinig ding, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nooit een Swatch heb willen bezitten en €250 is kennelijk vrij veel geld voor een Swatch.
Maar goed, het zal nooit zo’n heldhaftige queeste worden zoals die boven werd beschreven.
Hilarisch!! Als dat geen echte liefde is ! (Of je meisje ziet in jou de ideale man, met zo’n buitengewone horlogeverzameling
. En dat je af en toe een nachtje weg bent helpt natuurlijk ook
!)
Kan me niet schelen waar ie van gemaakt is.
Er is geen een horloge van 250,- wat er beter uitziet.
Betreft het hele verhaal. Jurk. Hey. Als er een les uit te trekken valt… voortaan niet meer haantje de eerste willen zijn
Ik bedank je voor de foto’s. Die ga ik mooi online bestellen.
Waar heb je dat bandje vandaan getoverd en past ie op de orginele pushpins ?
Ik lees ‘m nu pas. Ingrijpende ervaringen met een horloge kunnen je er ook een goede band mee geven, dus dat is dan gelukkig meteen geregeld.
Veel plezier ermee in elk geval, ik vind ze heel tof.
Die schijnt niet zo hoogwaardig aan te voelen.
Hij had het over een emotionele band.
Dat inderdaad.
Mooi verhaal jurk en bedankt voor het delen.
Ik was iets voor 9 in Amsterdam en eenmaal in de kalverstraat (kwam van het rokin af) wist ik echt niet wat ik zag. Ik dacht leuk! Jurk en andere HF’rs staat in de rij als ik ze zie, dan zeg ik ff gedag.
Nou eenmaal voelde ik de grimmige sfeer en maar direct besloten om het af te blazen en lekker een ontbijtje te halen. Rond half 11 ben ik er weer even langs gelopen en toen leek de boel wel te ontploffen.
Respect voor jullie om het zo aan te pakken en te organiseren.
Ben blij dat ik al die commotie ontlopen ben en lekker heb uitgeslapen
Als ik snel persé zo’n MoonSwatch wil, dan koop ik 'm wel op Marktplaats voor € 1.500 (not). Belachelijk.
Ik wacht wel tot de eerste hype wat over is en bestel 'm online. Geen stress, dat is zo’n plastic (wel mooie) lookalike (homage?) niet waard.
Overigens wel respect voor de nachtbrakers, echte bikkels!!
Heftige band
Heerlijk verhaal ,en gelukkig toch nog met goed resultaat.
Het is iig gelukt om beide merken extra op de kaart te zetten.
Geniale zet.
Persoonlijk zou ik niet zo blij meer worden van mijn Swatch speedmaster van 10k, maar dat boeit niemand.