De nieuwe aanwinst die geen nieuwe aanwinst mag heten: Zenith Defy Classic

Met het risico van een HF fitty met @JR001 hier dan toch maar de introductie van mijn nieuwe aanwinst (Zenith only ).

De Zenith Defy Elite is een horloge dat voor diverse gelegenheden geschikt is. De Defy kan onder een overhemd, hij is namelijk vrij dun met net geen 11mm.

De kast en band zijn van titanium en dus lekker licht en goed draagbaar.

Verder ziet de Defy er ook met een blauwe rubber band zeer appetijtelijk uit en krijgt daardoor een sportief karakter.

De blauwe sunburt wijzerplaat blijft van kleur veranderen al naar gelang de hoeveelheid licht en hoek waardoor de blauwe kleur varieert van lichtblauw tot donkerblauw en alles wat daartussen zit.

Het horloge is keurig verpakt met alle toeters en bellen zodat poetsdoek, mooi vormgegeven usb stick met praatje van de CEO van Zenith, lederen hangtag en lederen mapje voor de garantiekaart, keurig metalen logo op de horlogedoos etc.

Tenslotte is bijzonder dat het vak waarin het horloge in de doos zit, tevens een travelbox is. Leuke bijkomstigheid en had ik nog niet eerder gezien.

Hier dan de foto’s:

108 likes

Prachtig! Veel plezier met deze Zenith!

1 like

Wat een heerlijk model! Ik vind die skeleton versie ook helemaal geweldig. Lekker zomers ook met de blauwe wijzerplaat.

1 like

Poah, mooi! :ok_hand:

2 likes

Mooi horloge! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

2 likes

Zo dan wat gaaf! :ok_hand:

Van harte met deze bijzondere NA :+1:

2 likes

Gefeliciteerd!! Schitterende Zenith! :star_struck: :ok_hand:

2 likes

Werkelijk schitterend!:heart_eyes::+1:

2 likes

Heeel mooi :ok_hand:t2::+1:t2:

2 likes

Heel fraai!:ok_hand:

2 likes

Wat een fantastisch mooie aanwinst !

2 likes

Gaaf!!

2 likes

Pwoahhhh wat een beauty :star_struck::star_struck::star_struck:

2 likes

Heel fraai, veel plezier met deze topper. :+1:

2 likes

Gefeliciteerd! Mooi! :smiley:

1 like

Proficiat! Heel fraai! Veel plezier ermee :+1:

1 like

Prachtig! :heart_eyes:

1 like

Wat een aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi!! Veel plezier ermee!

1 like

Zeer fraai!

1 like