De nieuwe Cartier Santos met blauwe wijzerplaat

Ik ben op zoek naar een slanke (max 10-11mm) automaat met geintegreerde band, inhouse met top afwerking, die bij een kostuum past, en ook bij casual kleding.
Heel veel eisen dus, en mijn budget is relatief beperkt (zeker niet meer dan 7k list).
om je een idee te geven wat ik bedoel en mooi vind, maar ver boven budget zijn bv PP 5711, AP15400, VC4500V, GP Laureato, allen met blauwe plaat.

Nu zat ik te denken aan een nieuw model van Cartier, nl de Santos large met blauwe plaat.
Hij heeft een inhouse uurwerk, hoogwaardige afwerking, 100m WR, snel wisselsysteem voor de band, snel verstel systeem voor de band, stalen en leren band mee geleverd, en een prachtige diep blauwe plaat.
Maar ja: modemerk-voor-vrouwen-imago, dus gooi ik hem even in de groep.

Wat vind jij van dit horloge ?

33 likes

Doen! Een topper imo

6 likes

Zou zeggen: passen als hij in de winkel ligt. Horloge voldoet aan alle omschreven eisen.

1 like

Top of my list!!!

1 like

Ik vind hem prachtig!
Zou niet direct mijn eerste keus zijn, maar gezien de geschiedenis van Cartier en het feit dat hij prachtig is zou ik deze best durven en willen dragen :+1:t2:

1 like

Doen.

1 like

Jammer dat Cartier vaak deze gedachte met zich meebrengt. Cartier is zoveel meer dan dat. Lees dit maar eens: https://www.fratellowatches.com/shut-up-read-the-truth-about-cartier-watches/

Overigens: doen :+1:t2: Dit is een erg mooi horloge!

4 likes

Onlangs gepast, prachtig ding maar valt erg groot.

:slightly_smiling_face::+1:

14 likes

Blijft een klassieker, zeker gaan passen en kijken hoe je 'm dan vindt.

Meh. Niet mijn smaak.

Oei valt dat me even tegen zo op de pols…

Ze hebben ‘m veel te groot gemaakt ja. Weg verfijning.

6 likes

Is dat hoe wij chic vandaag de dag omschrijven?

Chic!

:wink:

Heel mooi, wel gehoord dat de bezel een grote krasmagneet is. Zou even googlen daarvoor. Als dat je verder niet uitmaakt zou ik zeggen doen! Geweldig bandsysteem en indd. Hoogwaardige afwerking.

Mooie klok :+1:

1 like

De geschiedenis leert dat alles wat té groot wordt uitsterft… Desalniettemin een klassieker. :sunglasses:

1 like

Er is ook een medium versie als ik me niet vergis. Iig wel van de witte plaat.

Edit, witte medium versie. Weet dus niet of de blauwe plaat er ook in die maat is https://www.fratellowatches.com/new-cartier-santos-legend-returns/

2 likes

Mooi maar jammer van formaat. Met zo’n kastvorm is max 37mm top!

Deze staat ook op mijn lijst. Wil ‘m eens passen.

2 likes

Prachtig met die blauwe wijzerplaat, iedereen die hem mooi vindt moet hem gewoon gaan dragen vind ik! (Als je genoeg hebt gespaard😀).

2 likes

Die medium met witte plaat vind ik super :heart_eyes:

4 likes

Wat voor prijskaartje moet ik dan aand enken?
Vind de medium geslaagd in blauw. Ander te groot.

1 like