De nieuwe Cartier Santos met blauwe wijzerplaat

Valt mooi. Niet helemaal mijn smaak, maar zeker fraai.

Wat vind je trouwens van deze Ingenieur?
Voldoet aan alle eisen behalve qua uurwerk.

5 likes

Prachtig, deze Laureus, maar een 2892, hoe goed ook, is niet wat ik zoek.
Verder echt serieus mooi.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

Alleen dit…
Ken nie he

Staat je goed qua formaat!! Heel gaaf ding en wat mij betreft is Cartier zeker geen damesmodemerk.

1 like

Piaget Polo S?

1 like

Helaas waar. Daarnaast zitten er forse gepolijste vlakken op die flink glimmen en waarop ieder krasje/stofje/vingerafdruk maximaal opvalt. Mij zou dat gaan storen maar dat is zeer persoonlijk.

Wel een gaaf ding!

1 like

Is een Glashütte Original Seventies trouwens geen alternatief? Via chrono24 net onder de 7k te vinden op staal. Mooi hoor!

1 like

Dank voor de alternatieven, maar de vraag was eigenlijk over de Santos, niet over alternatieven voor de Santos. De Piaget en de GO zijn prachtig maar zijn nog grotere afschrijvers, en daar flipper ik te veel voor. Ik heb ze beide trouwens om de pols gehad.

De afmeting van de Santos is ok voor mij. Het enige wat me nu nog tegen houdt is de gepolijste lunette (geen idee hoe je dit anders noemt). Het lijkt me een krasmagneet, en Ik ben bang dat ik me daaraan ga ergeren.

2 likes

Uiteindelijk niet gekocht, vermoed ik?

1 like

Nee, en dat zal ook niet meer gebeuren. Zo’n krasmagneet is uiteindelijk niets voor mij. Ik geniet op het moment van m’n zoektocht.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: