De nieuwe Hamilton Khaki Field Mechanical

Ja, leuk ding en met dat plexi is nog een optie als het glas tegenvalt.
Wanneer krijg je hem? Ben wel heel benieuwd en nu vooral naar de reflectie :slight_smile:

Ik hoop zo snel mogelijk :stuck_out_tongue_winking_eye:Hij was nog niet binnen bij Hamilton NL, dus duurt denk nog wel even :disappointed:

Maar waar halen we die plexi!? :wink:

1 like

Hier http://horlogeglas.nl/
Hebben alles en anders maken ze het.

2 likes

Dank je! :grin:

1 like

:joy::joy::joy::joy:
Ja hoe simpel kan het zijn? Horlogeglas… .nl
Gouden domeinnaam in ieder geval en toch heb ik deze url al meerdere keren een topic in moeten slingeren bij vragen.

Maar ik heb er geen ervaring mee maar zij zijn ontstaan uit het vervaardigen van kunststof glaasjes. Dus ik denk dat ze je daar echt wel kunnen helpen.

Edit: dat ze ons daar wel kunnen helpen. Ik denk zomaar dat de bel een keer gaat en ik opeens met zo een Hamilton zit :joy::+1:

1 like

Niet mijn soort horloge maar vind dit toch een mooie uitvoering van een klassieker, zeker voor het geld!

Denk dat de bel meer dan 1x gaat! :joy::+1:

1 like

:grimacing:

6 likes

Maak me gek!
Scheur open en tuig de fotostudio op!
Leuk man! Van harte en errug benieuwd naar de bevindingen. Kan die? Of wordt het een mooie domed acryl?

1 like

Schiet eens een beetje op man!

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Pfff, ja dat vind ik ook @anon94081762EV!
Khou t niet meerrrrrrr

1 like

Kword ook al n daggie ouder! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nou, niet als dit nog heel lang gaat duren :joy::joy::joy:

1 like

17 likes

:heart_eyes::heart_eyes: Heel mooi!
Nogmaals van harte en draag hem in gezondheid!
Ennuh ik zie de NA tegemoet met mooie plaatjes :+1:

1 like

Echt heel erg vet😍

1 like

Thanks guys! :pray:t3: @Dennis @Da_Watcher binnekort meer! :wink:

3 likes

Yep, ziet er goed uit. Ok, die gaat dus definitief op m’n lijstje. Volgens mij kunnen we al een gezamenlijke inkoopactie gaan regelen :wink:

Of een HFLE 2018. Hamilton tekst van de plaat af, bol plexiglaasje en military style HF inscriptie op het deksel: af!

4 likes

Neeee, ok maar dan in mei! Kan ik voor de bruine gaan! :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Band is wel kort :frowning: