De nieuwe Hamilton Pan-Europe 3 hands

Ik vind hem mooi!

Eric

Zo dat knalt er uit! Ik ben niet zo gek op die felle kleuren, maar het ontwerp is verder erg mooi in z’n soort.

Kwa design niet verkeerd, maar zou dan voor het model, geschiedenis, enz. de chronoversie boven deze verkiezen.

Voor mij persoonlijk is dit de ideale oplossing: ik vind het “origineel” geweldig behalve het feit dat het een chronograaf is…ben gewoon geen chrono-liefhebber.

Eric

1 like

Mooi maar overpriced.

Heel mooi, en op een stalen band prachtig…

Maar waarom nou weer op zo’n afgrijselijke Nato, Zulu of hoe heet al die stoffen troep…:wink:

Dick

Ik vind hem echt Geweldig !
En zeker op een nato, geeft hem juist wat nonchalant’s…
Maar op zo’n rally-bandje… Ook errug leuk…
Alleen erg jammer van die prijs… Heel jammer… :frowning:

Pieter.

die blauwe op de rally band… MOOOI!..

Persoonlijk vind ik de blauwe chrono met bruine band veulll mooier :smiley:

Wat een geweldige klok!

1 like

Dick V Schreef:

Heel mooi, en op een stalen band prachtig…

Maar waarom nou weer op zo’n afgrijselijke Nato,
Zulu of hoe heet al die stoffen troep…:wink:

Dick

(:smiley:

Ik heb de zwarte, wil ik zo ruilen met de blauwe!

1 like

Blijf het zelf maar apart vinden. Iedere keer keer dat ik hem langs zie komen op Internet heb ik het gevoel dat ik iets mis. Alsof iemand de chronograaftegisters vergeten is waardoor het horloge niet compleet is.

Hoop niet dat het een trend wordt. Stel je voor, een andere klassieker als de Carrera of de Monaco, maar dan als driehander. Ow, wacht. Slecht voorbeeld. Ehm… Een binnenkort klassieke Sinn 103 als driehander dan? Zucht… Laat maar zitten :slight_smile:

Ohw jaaa X(
Hier kan ik ook zeker wel voor warm lopen…
En dan met een Tudor Heritage Nato er op…:smiley:

Sorry Dick :wink:

Pieter.

Jeffreyh1984 Schreef:

Persoonlijk vind ik de blauwe chrono met bruine
band veulll mooier :smiley:

Wat een geweldige klok!

http://www.watchprojects.com/wp-content/uploads/20
11/03/Hamilton-Pan-Europe-grid.jpg

ik zie niks op die link

BadBoy Schreef:

Ik vind hem echt Geweldig !
En zeker op een nato, geeft hem juist wat
nonchalant’s…

nato is zowat niet meer cool met al die vrolijke kleurtjes. vroeger was t iets tools, stoers, back to basic, maar t is nu mainstream aan t worden. als zelfs de grote merken er mee aan de haal gaan :sunglasses:

aan de andere kant snap ik de stap wel. t kleurt lekker makkelijk.

Maar op zo’n rally-bandje… Ook errug leuk…
Alleen erg jammer van die prijs… Heel jammer.
:frowning:

Pieter.

het is wel te merken dat alle merken hogerop willen klimmen…

+1

Super!

Ik vind ze ook mooi. Die prijs is weer aan de hoge kant. De Swatch group begint steeds duurder te worden.

-ej- Schreef:

Als ie iets niet is is het overpriced

Ligt eraan wat erin tikt en dat is volgens mij een gewone eta. O nee ik lees nu dat het een inhouse uurwerk met 80 uur gangreserve is. Het is natuurlijk ook afwachten wat de euro prijs wordt. Meestal zit die niet ver van de dollar prijs af. Wij betalen altijd meer dan Amerikanen. (td)

Ik vind hem wel erg gaaf. De maat is voor mij ook ideaal.

Ik vind hem ECHT top en de prijs vind ik gerechtvaardigd en absoluut niet uit de toon vallen als je kijkt naar concurrerende merken in dit prijssegment.

Alleen die NATO…gewoon op mooi leer. Ik denk dat mesh (al dan niet met curved endlinks) ook geweldig staat, helaas niet mijn foto’s :frowning:

Eric