De nieuwe Speedy pro sandwich review

Mooie speedy, en ook een leuk verhaal.

1 like

Gefeliciteerd! Echt prachtig, deze moet er eens gaan komen :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd :tada: dank voor de review. Leest lekker!

1 like

Foto’s doen hem nauwelijks recht aan. Hij is merkbaar platter (zonder het glas meet ik slechts 10mm, en met iets meer dan 13), en draagt nu echt kleiner.
Het maakt me niet uit of het puntje nu naast of schuin boven de 90 staat (DON) maar bv die stepped dial en dat logo maken hem, vooral met de zon er op, echt specialer. De coating op de wijzers is ook veel veel gladder.
Al met al, minder toolwatch vind ik, maar nog steeds ingetogen. Hij ziet er, vooral door de band, wel wat kostbaarder uit (is hij ook, maar je begrijpt vast wat ik bedoel.

Het blijven details natuurlijk. “Normale” mensen zullen geen verschil zien :wink:

De vorige versies zijn ook fantastisch.

1 like

Stepped dial is nog het beste, die krijg ik niet op de camera maar elke keer als ik weer kijk…

That smile… :relaxed:

1 like

Super speedy. Heel mooi en zeker de band is een echte verbetering in draag comfort. :ok_hand:

1 like

Mooi iconisch horloge en bijpassend verhaal/review.

Ik weet niet of jij plannen hebt om banden te wisselen, maar anders zie ik nog een minpuntje: geen quick release. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er nog fabrikanten zijn die dat niet standaard hebben. Zoveel comfort voor zo weinig aan meerprijs.
(Zie ook ander topic waar een dergelijk horloge door de Omega AD fors is beschadigd).

En dat doe jij ook? Lijkt me nogal een overdreven advies.

1 like

Er lag al van alles klaar, maar de stalen band is zooooo mooi, dat ik er voorlopig van af zie

1 like

Mooi man!! Prachtig horloge trouwens!

Draag ‘m in goede gezondheid. :beers:

1 like

Ik draag mijn horloges op leer dus water activiteiten doe ik er sowieso niet mee. Daarnaast is het een advies van de fabrikant niet alleen voor horloges tot 100m maar ook daarboven, ik vind alleen die discussie van 50m en eventueel dynamische druk altijd verbazingwekkend, 50m is 50m.

1 like

Dank je. Jij hebt er niet veel mee gedaan schat ik, aangezien ik nog stickers moest plukken :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mooi!!!

1 like

Mooi verhaal Rob! Dank, geeft weer wat meer perspectief.

1 like

Jawel, ik heb 'm heel mooi gevonden. :slight_smile:

1 like

Een mooi verhaal met mooie foto’s van een mooi horloge. Het uurwerk vind ik schitterend. Ik kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent/blij van wordt. Ik wens je heel veel plezier met dit horloge.

1 like

Erg mooi. Hebben ze goed gedaan daar bij Omega!

Geniet ervan :grinning:

1 like

toch een indrukwekkend horloge :ok_hand: :smiley:

1 like

Kleine aanvulling.
Hierbij een meting over 24 uur betreffende de afwijking. Gemeten met de App watchtracker

Had ik vanmorgen op de sportschool ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Maar serieus; de bevelrandjes van de bruggen zijn een stuk minder mooi bij deze 3861 in vergelijking met bv een 1863.
Bij die laatstgenoemde is er nog echt aandacht besteed, en zijn ze mooi gepolijst, maar bij het nieuwe uurwerk zijn de bevels van de bruggen machinaal en redelijk grof afgewerkt.
Je ziet het alleen met een vergrootglas hoor, maar hierdoor verandert “het bewonderen van” wel in “het kijken naar”

Voor het echt bewonderen van een uurwerk kun je beter een Lange (horloge) bekijken

Ander segment, ik weet het :wink: