Small step for man, giant leap for mankind
Uiteraard, maar het was slechts een woordspeling in een ander context, gezien het type horloge.
Meer van small step for Omega, and a giant leap in quality perception
Leuke review van een mooi horloge.
Mij viel het vooral op dat het bandje weer wat flumsy aanviel ivm de (te) lompe band van dr vorige versie.
Aanvoelde* & de* kan hem niet meer aanpassen.
Supermooi de nieuwe Speedy. Ligt het aan mij of is bij deze nieuwe ref de “milky ring” een stuk minder prominent bij de saffieren versie?
Is inderdaad zichtbaar beter geworden, maar hesalite (zonder krasjes) blijft mooier, naar mijn mening.
Valt wel op dat Omega blijkbaar echt horlogefora in de gaten houdt, om er achter te komen wat liefhebbers minder mooi vinden (of wat als storend wordt ervaren), en wat ze juist wel mooi vinden.
De meeste puntjes, vatbaar voor verbetering, die altijd genoemd werden, (zoals oa het lastig opwinden) zijn aangepakt, en wat details waar verzamelaars altijd op leeglopen (zoals Stepped dial en DON) zijn toegevoegd.
Zelfs de algemene opmerking dat het een relatief gunstig geprijsd horloge was hebben ze goed naar geluisterd, en ervoor gezorgd dat je dit een stuk minder vaak zult horen
Beauty! Enjoy!
Gefeliciteerd !
Ja blijven mooi.
Lees het nu pas Rob, gefeliciteerd met deze fantastische Omega Speedmaster en veel plezier er mee gewenst!