Eerlijk gezegd nog nooit zo’n proces gezien…ook niet de interesse gehad maar wat een werk en wat een talent heeft die man…wauw!!! En dan te bedenken dat steeds minder jongeren interesse hebben in dit soort ambachten…dat is ook bij ons in de bouw. Bang om vieze vingers te krijgen.
Wat is mijn Submariner dan een simpel ding…
Prachtige techniek inderdaad, fantastisch vakmanschap en mooi merk.
Ik heb alleen de jammerlijke afwijking dat ik in dit type wijzerplaat indeling altijd een cartoon van een miertje zie. Waarschijnlijk moet ik wat minder Absint nuttigen in de ochtend.
En bedankt
Net het filmpje gekeken, wat een vakman, chapeau
Hm, “this is not a watch” op de wijzerplaat? Is dat een demo-model dan? Die “8 of 50” vind ik wel leuk…
Mooi man. Bedankt voor het delen
Ziet er inderdaad zeer mooi uit maar wat is het kostenplaatje?
Prachtig horloge zeg
Er bestaat ook speelgoed om dergelijke patronen te maken op papier: Spirograph
Voor als je je eigen guillochering wil ontwerpen

Hij zei; dit is geen horloge meer, dit is mijn ziel. Het is zijn eigen exemplaar.
€ 5989,00 voor de stalen en € 17.989,00 voor de gouden… zie;
Bedankt om te delen. Prachtig filmpje. Wat een fantastische machines en wat een vakmanschap. Heel veel respect voor die man en ook voor Staudt. En eigenlijk best scherpe prijzen, als je ziet wat er in gaat aan techniek en de kleine volumes.
Poah, die wordt ook alsmaar beter en beter. Dit is echt een stukje kunst.
Mooi filmpje!
Ik vind het echt een prachtig horloge. Die big eye chrono’s zijn een lust voor het oog.
k ben ook onder de indruk Han maar vind het zo jammer dat de stalen versie alleen met de volledig (ge)blauw(de) plaat te krijgen is. Guilloche plaats vind ik het mooist in de wit/zilver combinatie. Vind de chrono meer dan geslaagd en zal er nog wel wat nachtjes over slapen. Achteraf immers ook spijt van het NIET aanschaffen van de Handwound Guilloche Zou wel een “veel eruit & 1 erin” -netje betekenen
Ik ook als fan van het 1ste uur … Denk dat je de stalen versie met blauwe wijzerplaat echt in het echt moet zien
Prachtig
Was vooral onder de indruk van de maker van de dial. Of hou je meer van accordeonmuziek?
Echt heel erg tof! Keertje met de microfoons naar Staudt?