Wat vinden jullie hiervan, kwam deze skindiver net tegen op s.m.
39mm. Inhouse uurwerk met 70 reserve en een prijs net boven de 2K.
Ik vind hem heel tof. Toch zou ik persoonlijk, waarschijnlijk volledig onterecht, moeite hebben met dat bedrag voor Franse engineering.
Dat is nou net ook bij mij het geval.
Design van de dial heel gaaf, snap de keuze voor de bracelet niet maar okay.
Prijs snap ik gezien eigen uurwerk R&D etc, maar zou voor dat geld toch iets anders kiezen
Tweedehands oppikken hou ik m’n ogen voor open
En die is zeker ook prachtig en kost ongeveer de helft.
Op foto’s zeker de moeite. Jammer dat je ze niet tegenkomt in het wild.
ze mogen er best wel zijn
Vind hem cool, maar de prijs?..
Doet me denken aan een mix van de Oris 65 en de Seiko 62mas
Mooi design, in house met 70 uur power, top. Toch zou ik geen 2k hieraan uitgeven als ik dat al had.
Dan nog iets, in house uurwerkje van een klein merk, is dat wel verstandig? Misschien toekomstige service- en/of onderhouds problemen etc. Ik heb mijn twijfels.
Dat is nou net mijn struikelblok ook.
Als je hem eenmaal hebt is dat juist het leuke.
Vind de prijs niet te gek, men betaalde enkele jaren geleden hetzelfde voor een Black Bay zonder stalen band met een 2824 erin.
Ze kunnen hem vast ook wel voor 1k of nog een stuk minder maken. Sw200 erin, kast en band in china laten maken, assemblage in Frankrijk en klaar. Maar dat lijkt me niet het idee achter dit horloge.
De band is wel gaaf. Verder ook een mooi ding. Ik ken het merk, maar zelf geen ervaring mee. Voor dit bedrag blijft dat nog wel even zo.
De eerste foto is echt wel geinig, blijft lastig met wel of niet z’n prijs waard .
Ik zie ook varianten van Squale en Oris voorbij komen waar ook het zelfde voor geldt, dat je ze voor jezelf moet kopen en je realiseert dat het afschrijft .
Dit is toch echt een heel ander horloge. Oké duiker met grijze wijzerplaat en faux vintage lume. Maar een uurwerk van de plank…
Ik vind het een heel gaaf horloge. Mooie kast en dun. Band ook tof.
Beter dan die andere modellen van dit merk.
Hopelijk is de kwaliteit omhoog gegaan in het afgelopen jaar, want de Yema’s die ik gehad heb waren vanuit de fabriek zeer beperkt afgesteld en gesmeerd. Als ik 2K+ neerleg voor een horloge, dan moeten dat soort basisdingen gewoon geregeld zijn.
Dat gezegd hebbende, ik vind het een gaaf horloge. Normaal ben ik geen fan van faux lume, maar hier is het stijlvol en understated uitgevoerd.
Fraai en uniek hoor! Staan wel wat reviews online.
Liever een Oris of Squale, veel merken zijn zich echt teveel uit de markt aan het prijzen.