Jezus, wat een generalisatieā¦Dat zeiden ze vroeger ook van Japanners en Koreanen en kijk ze nu eens.
Overwerkt en te weinig kinderen?
Beestje is gelukkig gezond, alleen heb af en toe gekke capriolen.
Hap kunstmest op t weiland nemen, daarna helemaal stoned door het huis waggelen, tand afbreken om iets van t asfalt te peuteren, dat soort shit. Dierenarts is niet goedkoop vandaag de dag
Hou op schei uit,
Die koopt van jouw dierenliefde lachend een Daytona
Daar twijfel ik niet aan sinds 2 jaar dat ik er met regelmaat kom rijd ze nu ook een dikke Mercedes
De mijne heeft een fluted Rolex met diamanten op de wijzer plaat is vrouw hĆØ dat wel.
Maar even terug op het merk Yema. Ik vind dat echt een tof merk met coole innovaties en in house uurwerken. En hele gave ontwerpen.
Ja het is wat moderner opgezet met hun limited edities en kickstart achtige releases etc maar ze doen iets waar veel grotere merken allang mee opgehouden zijn. Innoveren.
Het enige probleem wat ik wel eens hoor is dat hun QC niet geweldig is en dat hun klanten service ook echt meh is.
Dus 2k? Hmmm misschien 1700 Max maar hijs tot
Ik heb precies zoān zelfde soort beest.
-Pot Ritalin uit een tas geroofd en stukgekauwd
-Gebroken teen na wilde actie door een greppel
-Plant met weerhaken opgegeten waardoor hij doorlopend moest braken
En dat is alleen dit kalenderjaarā¦
Kan het gewoon niet verdragen als hij ziek is of pijn heeft
Vind de band mn prachtig! Zelden gezienā¦
Maar idd @geuzzz: CitroĆ«n is ook prachtig, zolang de buurman er maar in rijdtā¦
Mooi horloge vanaf de foto gezien en die band is zeker mooi.
Maar voor dat geld kan je ook een nette TH kopen met betere specs.
Dus ik zou hem links laten liggen.
Heb er al een paar hier open gehad, met (fixbare, dat wel) QC-issues - afwerking van hun calibers is zeer matig; minder dan bijv. Sellita.
De bracelet doet het m inderdaad!
Super mooi.
Vergelijkbaar met de Bulova Astronaut coffin bracelet van Kreisler, ook al zo lekker.
Was al van plan de Yema binnen te harken tot ik de prijs zagā¦.
Plaatje van internet
Ik vind ām prachtig. Heb een week geleden ook al een foto geplaatst met meer of minder dezelfde opmerking/vraag. Ik zou graag eens passen.