Ach, zoals iemand anders hier al zei, een hobby mag geld kosten.
Zo is dat. En zeker als je geen flipperaar bent, who cares and enjoy
Tja das ook waar.
Ah tsja⦠grappig bedacht, dat dan weer wel
Dit was in 2018
Tweedehands, maar zo goed als nieuw.
Neemt niet weg dat daar een ETA in zat en dat dit een in-house uurwerk is
Dan liggen ze perfect in lijn met de Franse automerken.
Gelukkig is die Yema veel, veel mooier dan die BB.
Ik vind het een heel leuk ding. Zelfs die band, terwijl ik eigenlijk weinig tot niets heb met staal. Zelfs voor die prijs. En inderdaad,
Dat dus, en probeer daar maar eens een speld tussen te krijgen die niet neerkomt op ājamaar merkbekendheidā.
Herkenbaar. Model is prachtig.
Het kan mij wel bekoren maar ik hou wel van knipogen naar de natuur.
In de toekomst wellicht een āzeldzame vintageā want ik denk niet dat dit een hardloper gaat worden qua verkoopcijfers
Ik koop niks voor legacy. Dat heeft AP op papier ook, maar het is een one trick pony, terwijl iedereen van Lange tot Cartier, IWC, Omega en vele anderen hun ziel aan een conglomeraat moesten verkopen om het vege lijf te redden. Legacy kan me in negen van de tien gevallen gewoon echt niet boeien. En dan hebben we het nog niet over tokoās die hebben lopen jokkebrokken over hun eerdere verrichtingen.
Die wel een eigen micro-rotor uurwerk hebben gebouwd. Ik zie jou het niet doen, en Staudt tot nu toe ook niet.
Begrijpelijk. Er zijn mensen met verschillende risico-voorkeuren.
Sinds wanneer is een microtor bouwen een eis? Chinesen kunnen t voor peanuts.
Ze hebben nog wel meer. En ook in t verleden genoeg uitgebracht.
Ik vindt het een mooi ding met mooie specs, wel prijzig dat wel, en wat betreft legacy, yema is opnieuw aangezwengeld maar dat had een stuk onbehoorlijker gekund.
Zoals yema zān superman heeft zijn er genoeg herrezen merken welke hun klassiekers in de markt zetten toch, kan je dan zeggen dat yema een veredelde microbrand is?
Deze skindiver vind ik een smaakvol geĆÆnspireerd ding maar smaken verschillen net als meningenā¦
Geen eis, het is wel een proeve van hun kunnen
Chinezen maken alles na op een troep manier
Dat is het zeker
Niks mis met een 80% frans 20% Zwitsers micro rotor uurwerkje voor minder dan 2 ruggen.
Ik zie andere merken t niet doen, behalve Chinese zooi. Mij niet belle
Tsja, +2K voor een horlogeā¦daar heb ik sowieso wat moeite mee. Maar dit model, de specs, de eigenzinnige braceletā¦ik zou deze zeker overwegen! Misschien betaal je ook deels voor de āgunfactorā, R&D of geef het een naam⦠so be it!
Ik denk dat je niet vaak genoeg op HF zit, als je hier lang genoeg tijd doorbrengt is 2k echt peanuts. Ik geef op mān hond na, liever 2k aan een horloge uit dan aan wat dan ook in t leven.
Ik geef veel liever 2k uit aan een horloge dan aan mān hond. Elke keer dat die lieverd me veel geld kost is er iets goed mis
Tuurlijk, ieder zān ding. Ik speek ook enkel vanuit mijn eigen positie, en 2k is ook prima te doen. Zelf ben ik er (nog) niet aan toe dit voor 1 horloge neer te leggen.
Breitling vraagt 6000 euro voor een ETA uurwerk uit 2002 met een beetje afwerking en cosc certificering. Doet Sinn ook maar die vraagt er beduidend minder geld voor.