De onrust is terug, twee opties bij Omega

Zucht … het is weer zover :smirk: De onrust heeft zich weer gemeld. Ik hoopte dat een 1-piece collectie zou werken, maar merk dat alleen de DJ niet genoeg voor me is. Toch nog een horloge erbij in het segment van grofweg tussen de 4- en 6K, een ruim budget dus.

Afgelopen twee jaar zeer veel van huis gewerkt maar door verandering van functie zal ik nu zeker 3 dagen in de week op kantoor komen en regelmatig moeten reizen. Ik draag over het algemeen business casual en wil dus ook een horloge wat hier best op aansluit zoals nu mijn Datejust:

https://www.instagram.com/p/B6lnh3FHiQr/

Twee horloges op het netvlies:

Optie 1: Omega Constellation Globemaster, 39mm WIT.

Deze al gehad afgelopen zomer en ondanks de DJ mis ik hem. Een grote plus hier zijn de hoeveelheid bandjes die je ermee kan combineren.

Wat archief foto’s:
https://www.instagram.com/p/BwXFK8AHFCw/
https://www.instagram.com/p/BznTN7Yo9ab/
https://www.instagram.com/p/Bxc7TRdCk0B/

Optie 2: Omega Seamaster Diver 300M in Sedna-Gold

Al een poos heeft deze mijn interesse, en lijkt me echt een alleskunner door het rose goud. Vandaag gepast en ben oprecht onder de indruk, ik vraag mezelf wel stiekem af of ik wel iemand ben voor goud. Ik denk wel dat de Seamaster een groter contrast heeft met de DJ dan de Globemaster, wat een voordeel is.

Altijd benieuwd wat iemand anders zou doen in deze scenario en waarom, dus wat zou jij doen?

• Omega Constellation Globemaster
  • Omega Seamaster Diver 300M in Rose Goud
  • Geen van beide

0 stemmers

4 likes

Ik zou voor de diver gaan. Die 1e omega lijkt in zekere zin wel op de dj en een beetje afwisseling is leuker toch?

3 likes

Zoals je al zelf zegt is de Seamaster een mooie aanvulling op de DJ. Daarnaast is die ook gewoon badass en zal die het vooral bij casual gelegenheden goed doen. De hoeveelheid goud valt echt mee. Het zijn meer gouden accenten.

3 likes

Als één van de twee moet, dan de Seamaster.

Ik heb niet zoveel met dat model Seamaster dus 100% de Globemaster.

2 likes

Seamaster.

Maar wat mij betreft de @RLC seamaster. Mooier formaat. Foto’s van RLC in 3,2,1…

3 likes

Hoewel ik in het algemeen naar duikers neig zou ik kiezen voor de eerste optie.

1 like

Ga nou gewoon aqua terra jonguh!

2 likes

Absoluut een dingetje … De Globemaster heeft veel weg van een DJ, maar toch ook wel zijn eigen ding met de piepan dial … moeilijk :thinking:

Een ander suggestie? (Wel binnen het budget)

Haha, Heb ik weer niks mee :wink:

Totaal wat anders maar deze is heel gaaf!

8 likes

Ik zou zeker voor de gm gaan. Super met banden wissel ook. Ik ben gek op de mijne! Goede vriend van mij heeft door mijn horloge er ook een gekocht.

Succes met kiezen!

5 likes

Globemaster vond ik prachtig een aantal jaar geleden, de blauwe dat dan wel weer, totdat ik m om de pols had. Deed me niks. Voor mij de seamaster

1 like

Pak dan de zwarte. Van de blauwe DJ plaat wint deze het toch niet.

2 likes

Ook prima! Blauwe heeft mijn voorkeur maar voor Sven is de zwarte idd een betere optie.

3 likes

Blauwe is prachtig. Al 3 keer over nagedacht maar door de DJ niet doorgepakt. Als het de zwarte was geweest lag 'ie hier allang in de horlogebox.

1 like

Globemaster, 100%. Echt een uniek horloge voor de liefhebber.

De Seamaster heb ik helemaal niets mee en vind ik echt niet mooi, de Globemaster daarentegen…wow :heart_eyes:

3 likes

In had laatst de blauwe en witte gm naast elkaar om. Wit is een stuk veelzijdiger. De blauwe heeft een hele mooie shine op de plaat.

1 like

Als je niet zeker bent of goud voor jou is, gaat het al mis :wink:
Voor mij is het trouwens (ook) niet.

Ik zou er een Rolex Explorer 1 bijnemen. Kan uitstekend naast je Datejust.

Anders de Globemaster.

2 likes

Vond die globemaster enorm goedkoop ogen toen ik hem om had, en gouden accenten op een stalen kast vind ik ook geen vreten. Geen van beide dus.

En al aan een Seamaster Aqua Terra gedacht? De flat link bracelet zit echt heerlijk en als je de rubberen band erbij neemt zit je denk ik wel gebakken.

3 likes