Zucht … het is weer zover De onrust heeft zich weer gemeld. Ik hoopte dat een 1-piece collectie zou werken, maar merk dat alleen de DJ niet genoeg voor me is. Toch nog een horloge erbij in het segment van grofweg tussen de 4- en 6K, een ruim budget dus.
Afgelopen twee jaar zeer veel van huis gewerkt maar door verandering van functie zal ik nu zeker 3 dagen in de week op kantoor komen en regelmatig moeten reizen. Ik draag over het algemeen business casual en wil dus ook een horloge wat hier best op aansluit zoals nu mijn Datejust:
Al een poos heeft deze mijn interesse, en lijkt me echt een alleskunner door het rose goud. Vandaag gepast en ben oprecht onder de indruk, ik vraag mezelf wel stiekem af of ik wel iemand ben voor goud. Ik denk wel dat de Seamaster een groter contrast heeft met de DJ dan de Globemaster, wat een voordeel is.
Altijd benieuwd wat iemand anders zou doen in deze scenario en waarom, dus wat zou jij doen?
Zoals je al zelf zegt is de Seamaster een mooie aanvulling op de DJ. Daarnaast is die ook gewoon badass en zal die het vooral bij casual gelegenheden goed doen. De hoeveelheid goud valt echt mee. Het zijn meer gouden accenten.
En al aan een Seamaster Aqua Terra gedacht? De flat link bracelet zit echt heerlijk en als je de rubberen band erbij neemt zit je denk ik wel gebakken.