De onrust is terug, twee opties bij Omega

Ik vind persoonlijk die constellation de mooiste van de twee, maar omdat je al een datejust hebt zou ik voor die seamaster gaan.

Globe koningsklok en om jouw pols helemaal top. Géén twijfel.

1 like

Hier sluit ik me 100% bij aan. Leg ze bij elkaar en doe de nieuwe James Bond… :wink:

1 like

Bindend advies: ik heb niks met fluted bezels. Ik wil 'm hier verder nooit meer zien.

Wanneer ga je de Seamaster bestellen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Waarom geen mooie Speedmaster naast de Datejust? Een perfecte smart casual watch en altijd een topic starter.

1 like

:point_up_2:

3 likes

Ik wist het wel

8 likes

Je maakt mii hebberig :joy:

1 like

Ik heb er ook vaak naar gekeken. Het is dat ik nu een two tone gmt heb anders was deze er zeker gekomen.

Snap ik, maar als je de prijs zit is zo een Omega wel heel veel bang for you buck…

m

Tegen bijna 10k voor een TT Rolex.

1 like

Sowieso de diver! De globemaster vind ik wat ouderwets.
Vind die speedmaster van Jac ook wel vet en passen voor jou.

Niet aan denken. Jij moet gewoon bij een Rolex houden😅

1 like

Klopt haha, en zelf dat is moeilijk met al dat moois…

1 like

Geen van beide. Ik zou voor een GS met Springdrive gaan. Andere techniek qua uurwerk, super afgewerkt en nauwkeurig ook nog. Genoeg variatie te vinden binnen budget. Ik raak zelf niet uitgegekeken op mijn Snowflake, maar er zijn veel prachtige opties.

1 like

Maakt niet uit welke, geweldige horloges :heart_eyes:

6 likes

Waarom nou zo een lelijke mesh band erop. Echt zo zonde

WoW, die Seamaster :sunglasses:

Nooit gedacht dat ik iets met goud zo aantrekkelijk zou vinden…

K**forum …

Deze in 39mm :ok_hand::ok_hand:

Gisteren de 41mm gepast, 39 is mij te klein. voelt geweldig om de pols, solide doch elegant

1 like

214270 all the way

1 like

Zwart heeft dan inderdaad de voorkeur, toevallig ook met kerst gepast! Zou wellicht ook een optie zijn …

https://www.instagram.com/p/B6lqibYHICv/

Het is dat ik een blauwe DJ heb …anders zou ik inderdaad de blauwe GM doen.

Wat die twijfel betreft kan je best gelijk hebben … :innocent:

Een Explorer 214270 heb ik al gehad, mijn eerste Rolex. Ik heb nu echter geen zin om ruim boven list te betalen en dan valt deze af. Deze nml ook overwogen om weer te kopen.

Ook naast de DJ?

Die nieuwe Bond is zeker gaaf … maar haast 9K? Nee, Dank U.

Zowel een standaard Speedy als een Speedy Tuesday gehad … even zonder Speedy is prima zo :slight_smile:

De Seamster 300 in het verleden overwogen, mij te glimmend.

3 likes