Je bent bekend met mijn mening over Globemasters, maar je hebt hem al eens eerder gehad en toen weggedaan. Dan vermoed ik, jou een klein beetje kennende, dat een nieuwe GM ook geen lang leven beschoren gaat zijn.
Daarnaast is deze Seamaster écht wat anders naast je DJ, dus qua afwisseling heb je dan echt iets heel anders. En hij is tof.
Kortom, ik heb geen idee. Ik heb in de poll uiteraard voor de Globemaster gestemd, maar ik vind ze eigenlijk allebei supertof.
Tja … welk horloge heeft wel een lang leven hier … Ik ben het wel eens dat er wellicht teveel overlap is tussen de GM en DJ. Dan komt de Seamaster beter tot z’n recht!
Toch voel ik meer en meer twijfel met het rose goud, is dat iets voor mij? … En als ik dat geld wil uitgeven, kan ik wellicht toch maar weer een Explorer 1 terug kopen wat ik nooit had moeten verkopen …
Een DJ en Explorer … een mooi duo! Ik ga er maar een paar nachten over slapen
Als ik een Sub wil dan moet het een nieuw model zijn, maar deze zijn me te duur geworden via het grijze circuit en AD heb ik het geduld niet voor. Ik wil geen oud spul meer. Dit heb ik ook ervaren met de DJ. Eerst een oud model geprobeerd en nu het Basel 2019 model … een wereld van verschil! Nieuw past beter bij me
Ik ben zelf ook van plan om mijn Explorer aan te vullen met de blauwe DJ, hoewel ik soms wel twijfel of ze wel voldoende uit elkaar liggen… Daarom lijkt me de opmerking van Metin niet zo gek.
Anderzijds, business casual wise lijkt me de Explorer dan weer numero uno! Ik draag em quasi dagelijks in die setting. Krijgt de DJ dan wel weer genoeg draagtijd?
Enneuh, Globemaster of seamaster? Ik heb voor de GM gestemd omdat me dat de beste keuze lijkt in kader van je verhaal. Plus, het feit dat je veel bandjes kan wisselen!
Is zeker geen gekke opmerking! Al zou ik dan wel nieuw willen. Ik moet wel eerlijk zeggen, dat sinds ik de Sub maanden geleden weg heb gedaan ik maar 1 of 2x deze heb gemist. De Explorer denk ik haast elke week wel even aan en deze is al meer dan een jaar uit de kist … Ik denk dat de DJ en Explorer prima naast elkaar kunnen. De Explorer is een alleskunner maar toch wel meer sport naar mijn bescheiden mening
(Oh, ik werk in de vastgoedwereld, en zie de Sub echt te vaak hier …)
Doet het niet voor me! Die datum zonder loupe bv … Nee. Sorry
Als je op zoek bent naar een business casual allrounder is de Connie gedoodverfd. De Seamaster heeft mij nog nooit kunnen bekoren, maar onder een jasje vind ik 'm als een lul op een drumstel slaan.
Ik begrijp de neiging om een duiker te doen wel, maar dan vind ik de Seamaster met skinny bezel mooier, of hele zwikken vintage ogende duikertjes, alles van een Halios Seaforth tot een Rado Captain Cook tot een Sixty-Five. In de moderne duikers heb ik naar de Aquaracer zitten loeren, maar die vallen in het handje tegen.
Iedereen weet dat ik een GS zou kopen, dus ik ga daar niet over beginnen. Maar mag het misschien ook wat anders zijn? Iets als de Omega Railmaster Denim, bijvoorbeeld. De 220.10.40.20.03.001.
Dan zou ik de eerder genoemde AquaTerra eens bekijken. Ik zat tegenover een heerschap in de trein die er één omhad in staal met een blauwe dial, en de shine van die plaat en indices was bijna GS-waardig.
De AT en Railmaster zijn allebei eminent draagbaar in business casual, je moet bij de Railmaster die band er natuurlijk afhalen, denim kan niet.
Omdat hier ook nooit rust is, was ik deze avond alweer het wereldwijde web aan het afstruinen naar iets nieuws, en kwam uit op de Zenith Defy Classic. Iets sportiever toch naast de DJ, maar wel weer een blauwe plaat… en dat lijkt me wrs niet de bedoeling