Wat schrijf ik nou ?
aantoonbaar
niet aantoonbaar.
Wat schrijf ik nou ?
aantoonbaar
niet aantoonbaar.
Aantoonbaar met aankooopnota ja. Wie zegt dat hij de boekjes niet is kwijtgeraakt en de set alsnog compleet heeft gemaakt?
En de bonnen niet?
Maar ik stop er even mee
Het is onwaarschijnlijk, maar het kan. Heeft allemaal met vertrouwen te maken. Maar wie weet kwam hij er later achter dat de boekjes toch een meerwaarde waren.
Over de meerwaarde kan men blijven discussiëren.
Maar wat brengt het je op om die weg te gooien? Die doosjes nemen over het algemeen nu ook niet zoveel plaats in…
Als iedereen de doos zou bewaren en mee verkopen zou dat toch fijn zijn?
Niet iedereen is even zuinig op zijn spullen
Waarvan akte maar ik bedoelde de zogeheten duplicaatcode die je krijgt als je je kenteken een keer kwijt geraakt bent.
Kijk, een echte salesmen. Dat papieren makkelijk te vervalsen zijn of vaak weggegooid is imo geen reden om als verzamelaar er geen waarde aan te hechten.
Wat vind je zelf?
Kijk eens in dit topic; Collectioneurs van horloges in de originele doos
Dit is toch prachtig?! Dusja… voor veel liefhebbers maakt het geen drol uit. Maar voor verzamelaars en echte oudjes of speciale horloges, vind ik een complete set prachtig.
Tachtiger en negentiger jaren keek niemand daar naar om , een enkeling uitgezonderd.
En er zijn er nog genoeg, of denk je dat al die stoute jongetjes die doos bewaren? Welnee man, gewoon flexen met die Rolex !
Staan er nu weer een paar te koop in de veiling van de domeinen. Allemaal zonder doos met papieren
Grootste deel daarvan krijgt een beurtje , doos en boekjes erbij . En voor drie K meer te koop bij Uw uiterst betrouwbare grijze dealer
Als iedereen zou stoppen waarde te hechten aan een plastic massaproductie doos en een al lang verlopen garantiecertificaat zou dat toch fijn zijn?
Als iedereen zou stoppen met zo’n nutteloze hobby als horloges zou dat toch fijn zijn?
Toen hij over unpolished begon zat hij ineens in de sexkamer.
Een hobby is per definitie nutteloos…
Veel businesses zijn ooit begonnen als een hobby.
Het ligt aan je definitie van nut.
Het leven draait min of meer om neuken en eten, en daarnaast is het wel aardig als je lief bent voor je medemens en het een beetje naar je zin hebt in de beperkte tijd die je daarvoor ter beschikking hebt.
Zo bekeken is het nut van een hobby juist vrij duidelijk, terwijl het nut van geld en status vergaren ineens vrij twijfelachtig wordt.
Amen
Man naar mijn hart
Grappig trouwens dat René wel actief is maar dit topic na het openingsbericht lekker links laat liggen. Hoe heet dat ook alweer? Oh ja, een stuk rood vlees in de arena. Op naar de volgende!
@MannetjeMar heeft het al scherp opgemerkt nav een advertentie bij AVW.
Nog maar een keer:
“Collectors pay attention.”, Jasper zelf ook maar hij ziet nu kennelijk voordeel in het tegendeel beweren. Alles is handel.
Als je er zo gladjes uit ziet verwacht ik gladde praatjes.