Wat denk je zelf?
Maar even wat anders, mag je alleen op een topic reageren als je iets Fantastisch vindt, of ook als je iets niks vindt?
Hoe kun je weten dat het niks is als je er zelf geen hebt? Ik vind 'm objectief ook geen ā¬250 waard maar ik vind 'm gewoon heel leuk! Na ruim 1 week nog steeds precies op tijd lopend. Chronograaf werkt prima. Zweet helemaal niet onder de kast bij > 30 graden buitentemperatuur⦠Het bandje is niet meer dan redelijkā¦
Maar enkel negatief commentaar spuien zonder iets aan het topic bij te dragen begint zo langzamerhand vervelend te worden.
Een horloge leuk vinden is wat anders als het heilig verklaren omdat hij op een omega speedmaster lijkt.
En dat is het hele eieren eten, iets willen dragen waar je het geld niet voor wil uitgeven of niet voor hebt.
Ik vind het te vergelijken met het dragen van een namaak Rolex.
Dank voor het delen
Precies⦠En als we zo gaan redeneren dan weten we allemaal wat jouw domme reactie jou maaktā¦
Maar heb je je fles azijn al op of niet?
Het verschil met een namaak Rolex is dat de Moonswatch door de Swatch group geproduceerd wordt welke eigenaar is van Omega en daarom het Speedmaster ontwerp en logo mag gebruiken.
Houd het even on topic, mensen.
Draadje hoeft niet gekaapt te worden voor een zinloze welles/nietes die ik in 12 jaar tijd nu wel vaak genoeg heb gezien hier.
Je mag zeker reageren als je het niks vind, het gaat er alleen om hoe je het zegt⦠En daarbij mag iemand anders toch ook weer reageren of mag dat dan weer niet?
Dus als je eigenaar bent van meerdere merken heb je het recht om een product op deze manier uit te melken en dus na te maken in een vorm die nog geen 25,- hoeft te kosten en er dan 250,- voor te vragen.
Sorry, maar dat vind ik echt een hele rare redeneringā¦
De marge op een echte Speedmaster is vergelijkbaar hoor. Ze lachen zich kapot bij Omega. And thatās the end of it.
Dit was zeker niet mijn bedoeling, en dat mag zeker
Sorry, ik laat me weer gaan
Je hebt helemaal gelijk! Sorry! Ik liet me ook meeslepenā¦.
Zeker niet mijn bedoeling om iemand te beledigen of iets dergelijks.
Sorry
Heel graag Peter! Helaas worden alle Moonswatch topics vervuild door trollen. Zal wel overwaaien als de hype wat minder groot gaat worden.
Ik vind het oprecht jammer dat er mensen zijn die het nodig vinden om elke post over de MoonSwatch moeten aangrijpen om even te melden wat een verschrikkelijk horloge ze het vinden en weet ik veel wat nog meer⦠Daarbij is het blijkbaar ook nodig om mij te kleineren en belachelijk te maken voor de keuze die IK heb gemaakt⦠Laten we even duidelijk hebben dat het MIJN horloges zijn en ik dus zelf bepaal wat ik daarmee doe aangezien ik een volwassen man ben die zelf bepaald wat hij met zijn geld doe⦠Dus als ik alle MoonSwatch modellen koop en ze allemaal voorzie van een screen protector van 10 euro per stuk dan is dat mijn keuze! Ik wilde dit gewoon met de liefhebbers van de MoonSwatch delen en aangezien ik het zelf een top idee vond!
En als je het niks vind, prima! Dat mag! Maar scrol gewoon lekker door of als je toch de behoefte hebt om te reageren, reageer dan gewoon normaal!
Ze lachen zich kapot bij heel veel (zogenoemde top) merken denk ik. En niet alleen in de horloge wereld.
Ik vind het knap dat Swatch zoān hype heeft weten te creĆ«ren en ik vind het een leuk idee op zich. Ik heb ook ā¬250 neergeteld, wetende dat ie dat niet waard is, maar toch heb ik veel plezier van het horloge
De prijs-kwaliteit voor wat in feite toch een Zwitsers merkhorloge is is helemaal niet zo bizar hoor. Hoewel ik wel steeds vaker loskomende bezels en pushers langs zie komen. Die even buiten beschouwing latendā¦
ā¦wat dat betreft, een pusher van mijn 2,5 jaar oude Speedmaster kwam ook los onlangs. Wist hem op te vangen, en zelf te fixen. Maar die dubbele mazzel moet je wel net hebben buiten de garantie.