Kijk! Leuk om te horen dat ik je toch op een idee hebt gebracht… (Goed idee van je trouwens!)
Ja die heb ik gezien! Besef wel dat je dan nooit meer bij de wijzers kunt, een horlogemaker ook niet…
Ja, ik had het er toevallig 3 weken terug met iemand van Swatch over en die zeiden al dat ze merken dat de kwaliteit ten koste van de kwantiteit gaat omdat ze die MoonSwatch nu zo snel aan het produceren zijn om zo snel mogelijk aan de wereldwijde vraag te voldoen…
Er zit ook een lipje bij de Bezel waar ik niet heb gelijmd, en ik heb heel weinig lijm toegevoegd en alleen om de pinnetjes toegevoegd tot deze hard werden en dan vastgedrukt onder frictie.
Ja. En zullen we de discussie over dit horloge verder elders doen?
Ik vind trouwens een beetje krassen horen op een plexi. Vond ik ook al bij de eerste ‘gewone’ Swatches. En dan gewoon aan de gang met Brasso en Prodent!
Aan de ene kant zou ik hier ja op zeggen maar omdat veel mensen dit ding behouden en denken dat ze het horloge over een paar jaar voor 10 list kunnen flippen zijn ze liever voorbereid.
Maar dan moeten ze hem gewoon thuis in het sokken- of onderbroekenlaatje leggen en niet dragen.
Ook niet in het BH-laatje van hun vrouw want die beugels kunnen nog weleens gevaarlijk prikken.
Klopt.
Leuke tip en een mooi fotoverslag!
Je bedoelt “flipperen”? Geeft niks, ondanks dat je pas 6 dagen lid bent heb je al aardig wat horloge kennis
Aardig idee, maar als je zo bang voor krassen bent kun je het horloge beter thuis in een showdoosje bewaren. My 2 cents
Eens hahaha! Maar daar vind ik ze weer te leuk voor
Het is een beetje het gevalletje ‘voorkomen is beter dan genezen’
En je hebt een Trending topic hier op HF
Prima idee toch !? Ook voor Hesalite glaasjes etc.
Hahahaha
Nou inderdaad!
Mijn dag kan niet meer stuk
Inderdaad
Gelukkig niet, heb het stuk speelgoed wel even in mijn handen gehad maar ik draag alleen echte Moonwatches, geen speelgoed horloges die je zou kunnen aantreffen in een Happy Meal bij McDonalds!