Leuk om te lezen dat de dagelijkse kost voor ons in de telefoonwinkel, nu ook gewoon voor de horloges gebruikt wordt! Ga zo door:)
Als iedere MoonSwatch eigenaar er nu even 1 koopt bij ons, kunnen we en extra medewerker neerzetten vermoed ik
Leuk om te lezen dat de dagelijkse kost voor ons in de telefoonwinkel, nu ook gewoon voor de horloges gebruikt wordt! Ga zo door:)
Als iedere MoonSwatch eigenaar er nu even 1 koopt bij ons, kunnen we en extra medewerker neerzetten vermoed ik
Haha. Als jij ze op maat kan maken koop ik ze wel bij je hoor.
En dat ben ik helemaal met je eens !
Voor de mensen die oprecht daadwerkelijk een screenprotector op het glas van hun MoonSwatch willen, bij Bol.com verkopen ze de onderstaande protector voor de Samsung Galaxy Sport. Die staat qua grootte van het glas gelijk aan die van de MoonSwatch, namelijk 31mm.
Wat zijn de ervaringen met de Screen Protectors op Moonswatch?
Bedankt voor de tip!
Even terug naar de protector en het bolle glas .Als dat vlies niet volledig het glas bedekt en/of de rondingen niet volgt; dan krijg je na verloop van tijd toch een vieze rand waar de kleefstof (hoe minuscuul
die ook is)vuil aantrekt? Of is het experiment nog in een te pril stadium om al conclusies te trekken?
Ik zelf ben heel blij dat ik het bedacht had en het heb gedaan! Mede dankzij de screen protector heb ik nog geen enkele kras op 1 van mijn MoonSwatch.
Graag gedaan!
Dat is inderdaad het ‘probleem’ als je voor de goedkopere, standaard screen protectors gaat. Ik heb ze zoals je ziet op de foto’s op maat laten snijden bij een smartphone winkel en mijn screen protectors zijn van hydrogel. Deze buigen dus mee en zijn niet zoals op een telefoon van hard plastic.
Ben eigenlijk wel benieuwd of er nu een half jaar later na mijn ‘tip’ er mensen zijn die dit ook hebben gedaan / laten doen en wat de ervaringen zijn?
Ik heb voor het acrylglaasje van mijn 1989 CWC Polywatch, met een paar minuten polijst ik een krasje weg.
Is dat iets voor jullie horloges?
Die oplossing was me inderdaad al bekend, dit is een oplossing waarbij het plexiglas dus niet kras (Als je de juiste smartwatch screen protector gebruikt.
Ik zou een krasje liever weg polijsten als constant een screenprotector erop, maar ja, keuzes hè .