DE oplossing tegen krassen op het plexiglas van je MoonSwatch!

Je bent geweldig @JayJayLookaLike ! We gaan morgen even langs met onze horloges!

1 like

Hahahaha :rofl::+1:t4:

Praat je tegen jezelf? Laat maar staan hoor, maar respecteer ook de mening van andere die misschien NIET vinden dat het hier in dit topic past…

Ik ga het gewoon nog een keer zeggen, mooie en creatieve oplossing @JayJayLookaLike en bedankt voor het posten.

Dat off topic gedoe hebben we een andere sectie voor. Ben het wel met @Mats1 eens in deze, riekt snel naar hypocrisie.

Dusssss terug naar het topic

een april is nog enkele maanden ver weg

1 like

Je kan de moonswatsch ook gewoon niet dragen om krassen te voorkomen.
Bijkomend voordeel je loopt niet voor :monkey_face:

1 like

Zo gaan we van

Naar bovenstaande anekdote.
Wat die plastic horloges al niet teweeg brengen :rofl:

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

Mooi knip- en plakwerk…

1 like

Onze wekelijkse trip naar Rotterdam (voor iets anders dan horloges). Net even in de etalage gekeken. De dame met hippe bril was de ramen aan het zemen want de winkel was nog niet open. Zegt ze door het raam: “Zijn jullie er weer? Hebben jullie niks beters te doen? Ik heb helemaal niks!” We hebben uitgelegd waarom we wekelijks in Rotterdam zijn, of ze het gelooft weet ik niet. Ze zei letterlijk dat ze het horloge haat en ze was zo geagiteerd dat we straks maar niet meer naar binnen gaan.

@JayJayLookaLike Nog wel aangedurfd naar de screen protector te vragen (speciaal allebei onze Moonswatch ongedaan) maar die heeft ze niet voor de Moonswatch, het verhaal van Swatch NL kent ze niet. De screen protectors die ze heeft zijn te klein…

N.B. Wij denken persoonlijk dat deze verkoopster op het punt staat helemaal in te storten, het is gewoon triest om aan te zien. Ze komt al met haat en woede naar haar werk.

2 likes

Ik heb gelukkig mijn looks mee dus ik kom er mee weg als ik het horloge om heb :crazy_face:

1 like

Hahaha! Thanks :rofl::wink:

Had hier inderdaad mee moeten wachten hahaha

Nou, ik ben blij dat je er weer bent… Voor zolang het duurt natuurlijk

Na alle gezelligheid in dit topic; ik wil ook wel een screen protector voor de MoonSwatch. Kwaliteit is niet zo hoog dus om er even plezier van te hebben goed idee. Deze kende ze ook niet bij Swatch Rotterdam. Iemand ze al gekregen? :slight_smile:

Ik lees het nu pas… maar wat een held! :raised_hands: prachtige oplossing toch? Ist nie linksom dan ist rechtsom te regelen.

1 like

Ik zie ook covers voor smartwatches. Wellicht ook een oplossing?

1 like

Hahaha! Dat ze hem bij Swatch Rotterdam niet kende dat snap ik wel, want het is een eigen bedacht idee en het plaatje van de screen protector was een zelf gemaakte plaatje :wink:
De diameter is 31mm van de screen protector, ben alleen even de smartwatch kwijt welke dezelfde afmeting heeft.

1 like

Gloeiende. Heb ik hem laten zien in die Swatch store. :joy::joy::joy:

2 likes

Thanks voor je vriendelijke reactie!
Dat vond ik dus ook! En dacht deel het gewoon met de mensen die wellicht hetzelfde ‘probleem’ hebben…

2 likes

Hahahaha! Ohhhh sorry man!
Nee was echt alles grapje bedoelt naar iemand die er over liep te dollen :rofl:

2 likes