Door deze reactie weet ik zeker dat je het gewoon niet begrijpt… Het boeit me echt totaal niet dat de band van Italiaans kwaliteitsleder is gemaakt en strak op maat is gemaakt… Laat staan dat je hem even hebt opgehaald. Het gaat om de verschillende manieren hoe iemand kan reageren… Maar begrijpend lezen valt ook niet mee
Mwa, de marketing van Swatch zelf is vanaf het begin al eerder een trendy hebbeding met leuke kleuren, edities, … dan een erfstuk voor je kleinkinderen. Ik vind het wel bij Swatch passen.
Pffff, laten we lekker een biertje, wijntje of borrel gaan drinken en dit topic sluiten! Op ieder antwoord weer een tegen antwoord, jij weet ook niet van ophouden. Altijd het laatste woord zeker! We zetten er nu een punt achter. Ik respecteer jou, jij respecteert mij (hopelijk). Proost!
Volgens mij is bio ceramics redelijk duurzaam. Het is zeker geen gewoon plastic al lijkt dat wel zo op het eerste gezicht.
Het is 2/3 deel keramiek en 1/3 plastic uit Castor olie, natuur product.
Het voelt ook niet als normaal plastic en je zweet er ook helemaal niet onder, getest afgelopen week in de hittegolf.
Ik wilde eigenlijk niet reageren omdat ik wilde laten zien dat ik niet het laatste woord hoefde te hebben maar is goed En ik respecteer je zeker…
Heb je enig idee hoe dit overkomt?
Als je met je hoofd kan schudden, dan heb je je antwoord
Goed nieuws!
Na de tip van @AJP contact gezocht met de Swatch group en die hebben besloten dat iedereen bij aankoop van elke MoonSwatch je een een doosje met 2 screen protectors erbij krijgt!
Iedereen die al een MoonSwatch heeft kan bij één van de filialen langs om daar gratis een screen protector te laten plaatsen!
Dus je gaat wel met je moonwatches naar de mac?
De felheid van AJP doet me denken aan een al 5,5 maand (en nog twee weken te gaan) verbannen forumlid, die exact dezelfde spottende schaterlach-smiley als handelsmerk had. Maar AJP is al jaren lid zie ik. Dus geen alter ego-account.
Dit was een leuk topic… Het interesseert mij niks of je een horloge van 100 of 100000 euro draagt maar het gedrag hier van sommige laat flink te wensen over, diva gedrag…
En het niet te repareren quartz uurwerkje erin?
Ik heb een handvol Seiko 7a28/38/48 horloges die vanaf vroeg jaren 80 probleemloos functioneren.
Ik heb een handvol Omega 1310 horloges die sinds de jaren '70 lopen, uiteraard met onderhoud, maar het zijn degelijke, repareerbare en te servicen horloges.
De kasten daarvan zijn van rvs. Dat is ook perfect te recyclen.
Maak jij je nooit zorgen over hoe we omgaan met het milieu? Is meer wegwerpcultuur wat je voor je kinderen - zo je ze hebt - wilt?
En ik verwacht niet dat dit een duurzaamheidsforum is of wordt, maar mag dat aspect geen klein onderdeel van de discussie beslaan?
Het is je wellicht ontgaan, maar internationaal én nationaal is het namelijk wel echt een dingetje.
Ach ja, de tabaksindustrie is ook niet goed voor het milieu, dus ook sigaren.
Helemaal mee eens, maar denk niet dat dit forum (laat staan dit topic) de juiste plek is.
Dus laten we het aub on-topic houden
Het heeft juist betrekking op de Moonswatch, is dus on topic en kan hier prima besproken worden.
Ik bedoel het zeker niet hypocriet, maar serieus.
Mijn zoontje wilde graag een horloge. Ik heb hem een Mido klein handopwindertje gegeven. Hij weet dat het ding oud is en dat een horlogemaker het heeft geserviced. Hij is er trots op, want hij heeft een echt horloge dat je moet opwinden, net als papa. En het is géén plastic. Plastic associeert hij zelfs al met speelgoed en minder duurzaam.
Ik hoop hem mee te geven dat het leuker en beter is om iets degelijks te kopen dat je goed kunt houden dan om wegwerpspullen te nemen.
Ik vind de MoonSwatches goed verzonnen hoor en gun iedereen die 'm wil zo’n ding. Het is alleen dat ik een paar punten ervan jammer vind.
Thnx, ga ik zeker doen!
Top!