Ik weet niet of dit naar mij bedoelt is maar ik gun iedereen een MoonSwatch… Sterker nog, ik heb er zelf 4
Oh Shit dat was aan de verkeerde, excuses!
Ik gun 'm iedereen, maar vind het weinig duurzaam en laat zelf deze rage passeren…
Dat snap ik als ik je nieuwe aanwinst bekijk! (En toevallig net op reageerde haha)
Het gaat niet om het geld hoor.
Meer dat ik moeite heb met een dichtgeplakt horloge waar niks aan gerepareerd kan worden.
En dan het gebruik van “bioceramic”, wat op mij bij gebrek aan repareerbaarheid eigenlijk overkomt als een marketing-dingetje…
De charme voor mij is, dat ook mijn oude meuk nog tikkend gehouden kan worden…
Beide mag. Maar TS wilde alleen informatie delen, maar jij kreeg wéér drang om je plasje te doen over de moonswatch. Op zich zou een kinderlijk horloge prima bij je gedrag hier passen.
Maar geen Moonswatch, want dat zou toch iets te frivool zijn.
Oh ja, je mag je mening hier niet zeggen, je moet alles maar mooi en goed vinden en vooral maar wel met iedereen meeslijmen, sorry was ik even vergeten! So go with the flow, or even beter … your flow! Ow, wat mooi zo’n plasticje op je plastic Moonswatch. Wat een idee, hoe kom je er op? Vraag er octooi op aan. Uniek, prachtig, breng het in bij Dragons’ Den of breng je idee naar de beurs. Op Wallstreet word je vast met open armen ontvangen, het geld gaat binnenstromen. Bestel die Ferrari en Omega Speedmaster Professional al maar vast!
Gaan we weer opnieuw beginnen
Over kinderachtig gesproken
Met dank voor de tip
Wie waren er ook alweer begonnen met het negatieve commentaar? Ok eerlijk is eerlijk, @AJP was je net voor…
Is het koud daar zo hoog boven op je zelfgebouwde voetstuk?
Super mooi idee. 10 voor de uitvoering!
De neus zo ver in de hoogte dat die er bijna vanaf vriest.
Je snapt het echt niet hè… Het gaat er niet om wat je zegt maar hoe je het zegt…
Zijn opmerkingen zoals ‘Kom op zeg, op zo’n speelgoedhorloge ga je toch geen stickertjes plakken!’ of ‘Ah kijk, deze kinderlijke reactie verklaart je interesse voor speelgoedhorloges!’ Echt nodig?
Of zelf wel een opmerking mogen maken maar er dan niet tegen kunnen als iemand een scherpe opmerking terug maakt?
Neem als voorbeeld jouw Speedmaster… Jij showt in een Topic die je hebt gemaakt je nieuwe Vegan horlogeband op je Speedmaster… Dan kan ik op 2 manieren reageren: Ik kan zeggen ‘Kom op zeg, zo’n goedkope nep leren band die je erop hebt gezet ziet er toch niet uit? Had je geen geld meer voor een fatsoenlijke band? ’ of ‘Persoonlijk vind ik de band erop niet mooi en er goedkoop uitzien. Doet voor mij persoonlijk afbreuk aan je mooie Speedmaster’
Zie je het verschil qua reactie? Zo niet dan geef ik het op en kan ik je beter gewoon blokkeren ofzo…
Graag gedaan!
Thanks!
Haha, wat een narcistische engnek ben jij toch zeg. Laat iemand toch lekker in zijn/haar waarde en zit iemand niet zo af te kraken. Man, als iemand een MoonSwatch koopt en er voor €250,- gebold saffier in laat zetten moet die dat toch lekker zelf weten. Door dit soort gedrag hebben mensen steeds minder zin om creatieve dingen en/of minder dure horloges te posten. Want dan wordt hun topic gekaapt door de zelfbenoemde elite.
Nee joh, hartstikke warm juist. Ben de hele dag al flink aan het bouwen aan mijn voetstuk, kan nog een heel stuk hoger!
Niks Vegan, gewoon een mooi stuks kwaliteitsleder, strak op maat en naar wens gemaakt in Italië (persoonlijk ook nog even opgehaald en in het atelier bekeken hoe mooi ze die banden met de hand maken). Maar je hoeft het niet mooi te vinden; zo veel mensen, zo veel smaken, zo veel meningen. Daar heb ik geen enkel probleem mee.
Maar tussen luxe en weggooi-idee/niet duurzaam zit nog wel een verschil.
De hele marketing van de Zwitserse industrie draait om betrouwbaar, lang en goed functioneren.
Ik snap het gewoon niet.