DE oplossing tegen krassen op het plexiglas van je MoonSwatch!

Mooie oplossing.
Je hebt een aantal MoonSwatches…
En ik maar winkel in winkel uit om er één (voor de retail prijs) te bemachtigen…

1 like

Leuk gevonden, al moet ik zeggen dat ik doorgaans meer krasjes heb op de zijkanten (de bolling) van het plexiglas dan op de bovenkant.

1 like

Tip: alleen de winkels in Amsterdam en Rotterdam in- en uitgaan. De rest verkoopt ze niet.

Die zien we uiteraard altijd graag!
Maar tussen de nul(!) topics en

heb ik er nog niet één voorbij zien komen, laat staan meerdere.
On-topic: goede tip, @JayJayLookaLike , er zullen genoeg mensen zijn die dit soort advies wél kunnen waarderen! :+1:

3 likes

Aangezien ik in deze speeltuin blijkbaar ook nog een van mij Speedmasters moet tonen om mijn geloofwaardigheid te bewijzen, hierbij de Speedy van vandaag

6 likes

Die is heel fraai! Ook de lederen band.

1 like

Nu wachten op de eerste nono die de echtheid van de foto in twijfel gaat trekken… :sweat_smile:

3 likes

Je moet niets. Het viel me alleen op dat je ze nog niet eerder hebt gepost. Als ik zelf een Speedmaster zou hebben, dan had ik hem wel een keer geplaatst in ‘Wat dragen wij vandaag’.

Hij is in ieder geval mooi! :+1:t3:

2 likes

Klopt, heb er inmiddels 4. Had er 5 maar heb de Saturn verkocht.
Gewoon geduld hebben… En persoonlijk zou ik naar Rotterdam gaan. Heb alleen bij de release in Amsterdam gestaan.

Thanks! Ik denk / verwacht het ook :grin:

1 like

Goed idee, ik zag laatst ook een advertentie voor beschermers voor de kast van je Rolex. Ik moet dan altijd wel een beetje lachen. Dat is net als een mooie auto met van die deurbeschermers erop … maar het mooiste gevoel wat er is, is dat moment dat je zelf je krasjes uit het plexi kan poetsen en de tijd even hebt teruggedraaid. Okay, onaneren is nog fijner, maar de opbrengst daarvan draag je liever niet om de pols.

5 likes

ehem niveau daalt

Eens. Excuses

Ik ben een bescheiden mens en ben niet zo van het alles online showen en aan de buitenwereld tonen …… :blush:

1 like

Hahaha, lol :joy: Die houden we er vandaag!

:joy::+1:

Bij onaneren gaat iets anders omhoog.

ya

Maar je bent niet zo bescheiden als het gaat om mensen afbranden die hun nieuwe aanwinst showen? :man_shrugging:t2::man_facepalming:t2:

5 likes

:lying_face:

2 likes