Een Omega Speedmaster Classic en een Omega DeVille volgden niet lang daarna. Kan ook best zijn dat ik geestelijk al een oude zak was (dat is dan niet veranderd) in een jong en vrij goddelijk lichaam (dat wel, niet meer jong althans ).
gewoon een topic voor de meest mooie dresswatches.
En dan wil ik een combinatie van alle aspecten die het mooier maken dus ook afwerking ( is een cruciale factor ) Tissot maakt ongetwijfeld ook mooie simpele horloges maar dit is een andere wereld.
Dit is inderdaad onbekend voor ongetwijfeld heel wat liefhebbers maar daarom verwees ik duidelijk ook naar PP en VC. Het hoeft geen zeer kleine productie te zijn.
En nee, het moet absoluut niet in je bezit zijn dus een nieuwe aanschaf of niet maakt mij totaal niet uit
Oi…wat is dát voor een aartslelijke band? Die hoort volgens mij helemaal niet bij het horloge (aansluiting lugs?)
Zo heb ik hem dus niet gekocht, wel zo:
mwoah, zeker geen safe queen geweest, maar een beetje plekjes op de wijzerplaat is prima voor de feestjes waar ik naartoe ga hoor. Ga misschien nog wel even kijken voor een beter glaasje en een goede schoonmaakbeurt.
Hele fraaie,wat is de lug to lug afstand,die is belangrijker dan de 43,5 mm diameter,enfin vindt het altijd “ in het algemeen gesproken” spijtig dat wanneer men hier op het forum horloges voorstelt of op een piëdestal zet men zelden over de prijs categorie spreekt,dit is een kleine moeite en bespaart geïnteresseerden tijd en moeite.
visueel trekt het op die Unitas maar het is geen opgewaardeerde Unitas, alles is inhouse gemaakt. Shock protecting is wel degelijk aanwezig maar is onderaan ingewerkt wat het eigenlijk mooier maakt.
dress watch
dat is iets wat ieder voor zichzelf uitmaakt,
ik kan zeggen dat ik verschillende “dress watchen” heb, zowel met een kleine diameter als wat groter, maar evengoed in dezelfde categorie
maar mijn ultieme is toch wel deze: