8 likes
Even hier ook een bijdrage leveren
kleine compliatie
.
Zowel de super ocean als de Avenger!
Maar van welke zal deze sluiting zijn???
Tja van welk horloge zou deze nu zijn???
Tevreden Hans ![]()
6 likes
Hoe is de voorkant van deze jongen?
1 like
Sommigen zouden echt er uit springen… als ze in focus zouden zijn geweest. ![]()
1 like
Dat vind ik best een toffe kleur.
1 like
Mijn sluiting heeft de afgelopen 10 jaar nogal wat ervaring opgedaan. Zal ik dit laten zitten, of juist een keer polijsten?
3 likes
Op deze vraag gaat niemand antwoord kunnen geven, omdat het alleen maar gaat om wat jij zelf wilt. Vind je het zelf nodig of niet?
1 like













































