Zij die dat zeggen hebben geen overleden vader die vol trots zijn Citizen Dual Time - Digital Chronograph droeg als GADA, nog voordat het woord GADA verzonnen moest worden. En zij hebben ook niet zelfstandig zo’n apparaat weer tot leven gewekt.
Sommige mooie dingen zijn niet te koop, die ontstaan. En dat is onbetaalbaar
Heerlijk verhaal Chris! Heel leuk om te lezen, zeker met alle mooie aanvullingen erbij. Werd het toch weer laat vandaag .
Die oude Seiko’s zijn taaie rakkers, al heb je gelijk met de soms rare kastvormen en kleine wijzertjes om de batterij nog enigszins een leven te geven. Ik zal de mijne weer eens dragen!
De Citizen zal ik nooit weg doen, ik heb altijd gedacht dat ik in 1980 voor DM 119,00 een top Citizen had gekocht, maar in 2017 nadat ik hem naar PeterLC had gestuurd, bleek dat er een soort wegwerp Quartz uurwerkje in het horloge zat.
Later vond ik nog ongeveer een zelfde Citizen om als donor te gebruiken, maar dat Quartz uurwerkje was ook stuk.
(In 1981 had ik een Sinclair ZX 81 computer, de gegevens werden op een compact cassette opgeslagen, leuk was dat😊)