Haha ja dat is wel die ik wil idd.
Die is gewoon te groot.
Moeten ze in 39/.5 mm maksn
Hoe bevalt deze en hoe draagt ie
Eens, laat maar komen!
Weet niet wat het is met die monochrome. Op papier is ie perfect maar er zit iets in het design dat niet klopt in mijn ogen… misschien moet ik hem een keer in het echt zien.
Te groot
Aan de ene kant een heel mooi horloge.
Maar toch draag ik hem niet super veel omdat ik hem iets te mat vind. Ik houd wel van iets meer glans dus dan Is een matte wijzerplaat en alu bezel niet ideaal. Dat wordt wel goed gemaakt door de gepolijste zijkanten en de jubilee.
Maar verder is het heel veel horloge voor je geld. Cosc en metas gecertificeerd en aan alles voel je dat het kwaliteit is.
Hij draagt ook heerlijk. Denk wel dat je minimaal een pols moet hebben van 17 cm
Heb ik gelukkig met mijn 18cm polsen weinig last van. Hij is ook goed in proportie met die laatste update van de oyster bracelet en de maxi plots op de dial. Maar ik snap je punt!
Het is niet dat de kast niet past. Maar de wijzerplaat is zo open/groot.
Net als bij een skydweller.
Dan ben je met 18cm pols ook echt nog aan de minimale kant
Vraagje;
Waarom heb je m dan gekocht? Dat zie je toch in de winkel al?
Je moet het eigenlijk zo zien de lessen die je leert zijn om betaalbaar.
T Voelde goed
Dit is gewoon de nieuwe sub.
Stel dat ze echt een nieuwe zouden maken onder de naam Sub. Hoe onderscheid je je dan nog als submerk nog? Welk prijspunt? 5-7k? Dan zitten ze recht in het vastwater van Omega. Zelfde prijs als Pelagos, dan is het niet speciaal. En op de koop toe trekken ze de waarde van de oude Tudor subs omlaag.
Ik denk dat ze vrij gelukkig zijn met hun huidige plek in de markt.
Als je ‘op zich’ erbij moet typen valt het niet mee.
Ding is voor 90% van de mensen te groot.
Als deze 39,5-40 mm was was die veel populairder geweest.
Ik heb daar eerlijk gezegd niet zo’n last van. Ik vind het een heerlijk horloge!
Dat zou ik wel denken ja!
Lekkere set