De revival van de TUDOR Submariner!!

Dude, je slaat de plank mis. Tudor en Yema zijn appels met peren…

2 likes

Komt er echt een nieuw model uit of gewoon een bestaand model met een stempel erop?

Niemand die het nog weet, zo blijkt.

Ok.
Is Anne weer ongesteld?

10 likes

Los van de kwaliteit slaat het nergens op om in een topic over Tudor met een totaal ander merk op de proppen te komen. Je hoort hier toch ook niemand een vergelijking tussen een Omega Seamaster en een BB maken? Zinloos dit.

2 likes

De parallel zit in de MN link, is toch niet zo moeilijk?

Ik snap dat een afwijkende en laag in de PH-schaal zittende bait vermomd als ‘mening’ als een rode lap op veel mensen werkt maar deze vergelijking was wel enigszins relevant(=/= interessant).

3 likes

Het is net als een kapotte klok. Die staat ook twee keer per dag goed.

Klopt, dat was inderdaad de connectie. Had nog geen koffie op. :upside_down_face:. Los hiervan vind ik dat Yema een lager afwerkingsniveau heeft dan Tudor, maar de nieuw getoonde modellen zijn zeker niet verkeerd, mooie maat ook.

1 like

Een zeer interessante topic. Helder verhaal en ook ik vind dat er zeker sprake is van een revival van Tudor. Ook daarop goede reacties. Maar wat jammer dat sommige HF leden vervallen in ruzieachtige en ongenuanceerde bejegeningen, zoals bovenstaand. Wat mij betreft had dit topic al eerder afgesloten kunnen worden door de beheerder.

1 like

Wat saai. Of maak je een grap?

2 likes

Ik sta op het punt om een bb58 black te kopen, nu begin ik wel te twijfelen. Toch liever afwachten met wat ze in de herfst gaan afkomen…

1 like

Als je begint met wachten kan je nooit meer wat kopen. Wachten op een submariner is geen goed idee.

De bb58 is daarnaast redelijk waardevast. Dus weinig risico.

1 like

Ik zou durven gokken op een nieuwe BB58 versie. Misschien in een iets donker blauw met square indices, milsub bezel, gegraveerde caseback en op een vintage groene, met gele of rode streep, Tudor nato.
Dat zou pas mooi zijn en een link naar de oude MN submariner.

3 likes

Ik denk ook dat wachten weinig zin heeft. Een Sub zal er zeker voorlopig niet komen, hooguit wat andere kleuren van de ‘58 schat ik zo in. En daar kunnen ze nog jaren mee vooruit. Pas als dat concept is uitgeput kunnen we iets nieuws verwachten.

3 likes

Dan nog maar even doen met een “oudje” :sunglasses:

24 likes

Sow, lekker man! :heart_eyes:

1 like

Geen straf :ok_hand:t2:

1 like
5 likes

girl gif excited

10 likes

The revival of the TUDOR Submariner 2021

May 25th