De revival van de TUDOR Submariner!!

Klopt, wordt (tijdelijk?) gratis meegeleverd met die 10% kortingscode.

1 like

Grappig, dat wist ik niet. Ik zie het echter alsnog niet gebeuren dat Tudor precies het zelfde doet als Yema. Je wil niet de vergelijking leggen tussen Yema en Tudor. Zou ik in ieder geval niet willen.

Eens, al hebben ze wel vaker vreemde dingen gedaan. Ik verwacht niks, maar zou mooi zijn als het echt wat gaaf is.

1 like

Ja het zijn beide horloges. Een Fiat en een Porsche zijn beide auto’s.

1 like

Dat mag je zeker vinden. Ik kijk echter liever naar feiten.

Bekijk het positioneren van beide merken, de specificaties en de doelgroep eens goed. Totaal verschillende segmenten.

Daar is SA niet zo goed in :rofl:

3 likes

Dat het jouw mening is, maakt het geen feit.

De snowflake hand is iconisch voor Tudor. Dat maakt 'm tof, op elk ander horloge zou ik hem vinden misstaan.

5 likes

:point_up_2:

:joy::joy:

1 like

Ik denk dat het tijd is voor een nieuwe bril. De prijzen en afwerkingniveau’s staan nogal een eindje uit elkaar tussen die twee, waarbij ik ook zou zeggen dat Tudor het bekendere/betere merk is dan Yema.

4 likes

Met afstand.

3 likes

Ja, ervaar ik ook zo. Yema is een mooi merk, maar Tudor ook.

Daarnaast is een gemiddelde yema ongeveer een kwart van de prijs van een Tudor, dus geen schande dat de afwerking dan ook (veel) minder is.

2 likes

Hey SybrenAnne, ik denk dat niemand hier dit zo’n belangrijke discussie vindt als jij, dus vraag je af of dit je tijd waard is.

2 likes

Precies dat.
Geen haat op Yema, maar het is een ander segment.

2 likes

Hoop dat ze er een 40mm Pelagos in een andere kleur blauw van maken!

1 like

Geen dank.

2 likes

Ik herhaal :point_down:

En :point_down:

Duidelijk.

@SybrenAnne

Je vergelijkt echt appels met peren. Je komt daarnaast op mij over als een enorme troll als je serieus Tudor als B merk neerzet, waarbij Tudor het trage broertje is.

Of je snapt werkelijk niks van marketing/bedrijfsvoering.

5 likes

FTFY

4 likes

Uiteraard :sunglasses:

Daarom beter links laten liggen en niet reageren. Als iedereen dat doet dan vertrekt hij zo.

1 like

Eens. Ik ga er niet meer op reageren.

1 like