De revival van de TUDOR Submariner!!

De Tudor x Marine Nationale komt pas tegen de herfst. Zou mij toch ietsje verwonderen als ze morgen al een model voorstellen.

1 like

Of met drilled lugs.

2 likes

Dat zou helemaal gaaf zijn!

Voor mij vooral die grovere bezel. Als de huidige vergelijk met mijn MKii…

3 likes

Goed artikel zeg! Ik doe er nog maar een plaatje van die van mij bij

22 likes

:heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

De YEMA’s staan online op: https://boutique.marinenationale.gouv.fr/fr_FR/les-accessoires/l-horlogerie

De samenwerking met Tudor? Gokje? ik denk een blauwe BB58 met marine nationale logo op de plaat.

5 likes

Denk ik ook inderdaad. De Yema’s zien er wel goed uit moet ik zeggen.

2 likes

Jammer dat Tudor nog stil blijft…

Yes, die GMT is wel mooi!

Ik zat net even met ze te chatten en je krijgt ook nog 's 10% korting!

Code: WELCOME10%

4 likes

Netjes! Zo’n quartz voor 400 euro - 10% is niet verkeerd.

Leuke zomer beater.

1 like

Mooi. Dat geeft me voldoende tijd om de kussens van de bank te halen en muntjes te zoeken.

4 likes

Ja die YEMA’s zijn zeker leuk! Vind deze kleur combi ook erg goed staan.

Als Tudor meerdere modellen in het MN blauw incl logo op dial zou presenteren zou een Pelagos ook wel een mooie kandidaat zijn.

3 likes

MN strapje op een blauwe BB58 gok ik.

Als ze vandaag iets aankondigen wel ja. Als er over een paar maanden iets komt, hebben ze wel tijd om een logootje op de wijzerplaat te printen toch? Beide lijkt me overigens geen reden om tot aanschaf over te gaan :slight_smile:

Ik zie Tudor niet een blackbay uitbrengen met alleen een extra geprint logo. Is niks voor Rolex en Tudor om te doen. Je wilt ook niet dat een Tudor met een Yema vergeleken wordt als Rolex/Tudor zijnde. Niet goed voor het imago.

Ik ga ook voor een nato.

Hebben ze al eens eerder gedaan met een collab met Undeafeated.

Friend and family only, heel gaaf wel.

5 likes

Mooi stuk werk van je :+1::+1::+1:

Ik snap wat je bedoelt, en je zou ook heel goed gelijk kunnen hebben. Maar las ergens dat er ‘over een paar maanden iets komt’. Lijkt me wel heel lame als dat dan alleen om een bandje gaat. Maar goed, sluit het zeker ook niet uit hoor.

Dacht precies hetzelfde.
En lijkt ook een mooie MN strap bij te zitten, iig op het plaatje…

1 like