Wie riep er ook alweer allemaal dat Tudor nooit met een re-issue zou gaan uitkomen?
Marine Nationale lanceert morgen een publiciteitscampagne, inclusief webshop (boutique.marinenationale.gouv.fr), om hun naam weer wat bekendheid te geven en nieuw publiek aan te spreken. Maar het lijkt me sterk dat je daar een Tudor Submariner gaat vinden, een strap lijkt me meer aannemelijk.
Dit dus! Leuk en interessant artikel
Yema gaat ook iets met ze lancerenâŚ
Ik. En ik roep dat nog steeds.
Wil je gezicht morgen wel even zien als de BB58 blue met MN medaillonnetje verschijnt
Teaser op Insta is wegâŚ
Is toch altijd met stories na 24h?
En ik blijf het ermee eens!
Je moet het ook een beetje willen hè.
Maar ook geen follow up oid⌠we wachten maar geduldig verder
Tja, het hoeft voor mij inderdaad niet. Moderne re-issues zijn doorgaans niet bijster geslaagd en al zeker niet als ze van bij Tudor komen. Laat dat iconische ding maar rusten.
Ik vind de 124270 anders heel erg geslaagd.
Maar ja, moderne de issues zijn vaak geen succes. Altijd de drang om toch wat extra toeters en bellen toe te voegenâŚ
Ik moet zeggen dat bijv. Breitling het de laatste tijd wel goed doet met re-issues.
Maar ik ben idd bang dat Tudor er een circusklok van zou maken. En dan keihard roepen dat het een interpretatie is van de Submariner omdat hij blauw is.
Ik denk dat wij gisteren al op dezelfde lijn zaten qua gedachtengang, het eerste die in mijn gedachten kwam toen ik het verhaal op insta zag was Milsub.
Ik zou een bb 58 met fixed springbars en een iets grovere bezel wel echt heel gaaf vinden.
Ja en wie weet dat ze er later dit jaar nog mee komen. Misschien dat ze morgen eerst wat bandjes releasen als opwarmer.
Trouwens, ik lees net dat Yema morgenochtend om 9 uur met het nieuws over de collab komt.