De revival van de TUDOR Submariner 🛡

Inmiddels 150 berichten verder. Niet alles meer gelezen. Wat als het zoiets wordt https://www.professionalwatches.com/tudor-might-reissue-a-smaller-more-refined-oysterdate-chronograph/?amp
Niet mijn ding

Dat zou ook voor mij een dompertje zijn idd. Maar dan slaan we m over :wink:

Ach ja, ze zullen toch wel meer dan één model uitbrengen? Ik had al meer hints gelezen over een nieuwe chronograaf.

Ik vind de plaatjes mooi maar ik weet niet ben er geen fan van het oogt een beetje off net als die p01

Ik drop hem hier nog eens tudor komt met een nieuwe gmt :wink:

Wel een berg releases van Tudor dit jaar. :thinking:

  • Nieuwe chronograaf, platter en kleiner
  • BB58 groen
  • BB58 GMT
  • Submariner
  • Pelagos platter en kleiner
3 likes

Pelagos GMT ??

1 like

Die komt al 4 jaar voorbij

3 likes

Helaas geen revival van de Submariner dit jaar.
De releases vielen een beetje tegen, op de Chrono na die veel trekjes heeft van de eerste Daytona’s.
Zou het misschien zo zijn dat Tudor gewoon één knaller per jaar presenteert / update?

Wie weet een Submariner / Milsub in 2022! :sweat_smile:

2 likes

Ook enig idee in welk jaar? :wink:

1 like

Hahaha 2022 was ik vergeten er bij te vermelden :crazy_face:

1 like

dat plaatje is goedkope klikbait voor die inhoudsloze blogs, ik kan me niet voorstellen dat zoiets ooit door de ballotagecomissie komt in Geneve

1 like

Mijn oudste folder, hier was er plaats voor de opvolger en de submariner

7 likes

Uit 1998

Mooi. En ook de echte Tudor band erop. zoals hij nog op de Prince zit.
prince3

2 likes
2 likes

Bij mij gaat dat absoluut op. De oude Rolex sub vind ik nog leuk, maar inmiddels niet betaalbaar.
Alle nieuwe met keramische bezel zijn veel te glimmend en een veel te lompe kast. Uitgezonderd misschien de laatste nieuwe, maar ook weer keramiek.
De nieuwe Tudor BB 58 Blue is gewoon prachtig.
De bezel ook gewoon aluminium wat ik prettiger vind.
Dus ik ben aan het sparen voor die blauwe en zou absoluut geen Rolex willen vanwege de bezel en opgeblazen proporties waarmee de elagantie van vroeger weg is.

Terwijl die nieuw BB gewoon een geheel eigen gezicht heeft en prachtig in verhouding qua maat.

5 likes

Mooi, echt de allerlaatste met WGS. Ik vind de eerste versie van de Hydronaut trouwens onderschat. Een heerlijk horloge is dat.

Ik deel je mening dat de nieuwe Rolex sub niet fraai is, ik had ook een ‘oude’ de 16800 :wink:

1 like

Leuk stuk collega! Hoop interessante en nieuwe info voor mij over Tudor en de geschiedenis van de sub.

Ergens lijkt me het mooi als ze een sub uitbrengen want dan maakt hem betaalbaarder maar tegelijk is het minder origineel en bestrijk je als merk gewoon twee prijssegmenten…:thinking:

Maar tof gedaan dit :+1:t2:

1 like