De revival van de TUDOR Submariner šŸ›”

Zat ik op te wachten, ā€˜bij jou gaat het dus om de vorm, niet die inhoudā€™, zegt meer over jou, dan over mij :wink:

Ik heb er nog een voor de bevestiging voor je ā€˜Rollie of Rlxā€™! :grin:

vul het in zoals het je belieft :wink:

Als dit echt zo is en die niet te duur/ te groot word. Laten we zeggen tot een 4kisch list en max 41mm komt die ook op mijn paslijst.

Alleen ben ik bang dat ā€˜passenā€™ wellicht moeilijk gaat worden de eerste tijd.

ā€˜Hypetrainā€™ coming in en ik denk nog wel wat erger dan de bb58 (b)ā€¦

2 likes

19 likes

Als ze daadwerkelijk een Submariner / Milsub uitbrengen denk ik niet dat ik hoef te passen. :grimacing: Hiervoor wil ik wel een dagje vrij nemen op mā€™n werk en een weekje op de bank slapen thuis. :laughing:

The hype is real!! :see_no_evil:

2 likes

Fotosoep?

Ik zou wel een voorkeur hebben voor Snowflake hands. :man_shrugging:

1 like

Leuk deze voorpret!

1 like

Hahahah.

Met een slaapzak voor de ad bedoel je?

Voor mij gaat t echt afhangen van maat en prijs.

Bedoel ik zit te overwegen om toch weer een Tudor aan te schaffen wellicht ergens dit jaar. 36 is een heerlijke maat voor mij, de 58 zou ik in t blauw prefereren. Maar met die wellicht Subā€¦

Ik denk aan een bb36 als daily beater maar wacht even deze aankondigingen af!

Vol verwachting klopt ons Tudor hartšŸ˜€
Ben heel benieuwdšŸ™

1 like

Eerst op de bank. :shushing_face: Vorig jaar ons nieuwbouwhuis opgeleverd gekregen dus moet wat met potjes gaan schuiven.

1 like

Was er inhoud?
Heb ik kennelijk gemist :upside_down_face:
Shit, nu moet ik terug naar start ā€¦

1 like

Nee gewoon rechtstreekse iPhone fotošŸ‘ŒšŸ»

Nee voor jou niet natuurlijk :grin:

B392C348-6CBE-4797-AFBB-62CA552A81AF

2 likes

En dan komt er een tudor po1 uit in 't blauw en moet iedereen weer een jaar zā€™n muil houwen :joy::ok_hand:

4 likes

:neutral_face: Jep, kan zomaar gebeuren.

Maar het kan ook een Tudor Submariner re-issue zijn!! :grin:

1 like

Haha. Ja zou niet tot zijn. Iedereen in de ban van een sub maar ik moet het eerst maar eens zien

Als ik Tudor was, zou ik hem even bewaren. Zo van; dit zijn onze nieuwe modellenā€¦ geen submarinerā€¦

En dan, een maandje later even een mailtje ā€œOne More Thingā€¦ over 2 dagen kunt u hier inloggen voor een extra eventā€ alleen voor heel select gezelschap. En dan, tada, hier is hij dan.

2 likes

Haha ja ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat ze niet werken aan ontwerpen van dit model.
Misschien krijgen we twee dagen na de releases een uitnodiging voor een sample-sale event? :hear_no_evil:

1 like