De revival van de TUDOR Submariner šŸ›”

33 likes

:smiling_face_with_three_hearts: Pff. Het is dat het een pauperklok is, anders was ik vliefd.

2 likes

:sweat_smile:

Tudor moet nu echt wel met iets goeds gaan komen woensdag. :laughing: Maar ik ben bang dat ze dit nooit meer gaan overtreffen. :neutral_face:

3 likes

Ja, dat was de vraag eigenlijk, wordt de Sub ooit nog in ere hersteld. Ik heb er voor de korte termijn een hard hoofd in, maar als je de heruitgave trend ziet, dan kan het bijna niet uitblijven. Duurt alleen nog een paar jaar want ze willen de BB en de '58 niet kannibaliseren denk ik.

3 likes

Ik wil er dit jaar nog wel een BB58 bij hebben maar als ze de Sub terugbrengen gaat die er ook meteen uit :sweat_smile:

Denk dat je gelijk hebt overigens. Eerst maximaliseren op de Black Bay lijn en dan wat nieuws over een paar jaar.

1 like

Ja we hebben natuurlijk nog niet alle kleurtjes gehad, ze kunnen nog jaren vooruit. Wat ik qua nieuws dan weer hilarisch vind, zoals dat wordt opgeklopt. Vorig jaar ook, veel tam tam en wat kwam er uit de hoge hoed? Een blauwe. Nou toch, wie had dat nu kunnen denken :laughing:

1 like

Wat is dat toch een geweldenaarā€¦

1 like

Dat zijn echt intensieve sessies geweest op kantoor bij Tudor.:joy:

Al ben ik er wel heel blij mee.

1 like

Ik werd er toen nog net niet mee uitgelachen, maar het feit dat ik voor een midsize ging en niet voor een normale was raar. Ook omdat het idee was dat het een matige investering ging zijn.

Bizar. Ik vind dat sowieso een top maat. Draag zelf ook graag 36mm.

1 like

Hij draagt voor mij ook prima, al kan ik me goed voorstellen dat men een dergelijke toolwatch liever wat groter ziet.

Ik dacht eerst ā€œsnobā€

Tot je taalgebruik je verriedā€¦

:+1:t2:

6 likes

Ik vind ook op grotere polsen de klassieke maten echt heel mooi.

Echter heb ik een kabouterpols. :nerd_face:

8 likes

Ik ook :sweat_smile:

1 like

Een MN tribute lijkt me wel wat.
Een Tudor submariner, snowflake hands, MN logo op de plaat en een MN strapā€¦

Tudor and the French Navy (bulangandsons.com)

3 likes

Ja fantastisch hĆØ. :grin: :ok_hand: Dat model is gewoon zo tijdloos en perfect tot in detail.

Tof artikel trouwens! :smiley:

1 like

Itā€™s happening!! :grin:

6 likes

Een reactie op een post van Tudor op Instagram. :face_with_raised_eyebrow:

Hebben we rechercheurs op het forum die hier achteraan kunnen? :face_with_monocle:

Schermafbeelding 2021-03-31 om 16.13.24

3 likes

NicešŸ‘ŒšŸ¼ Deze gaat in de agenda, thanks voor de tip!

1 like