Die is wel echt heel mooi.
Zeker! Hier een leuk stuk om te lezen.
Heel mooi horloge. Zeker in die staat! Hoe lang geleden is het dat deze beschikbaar was bij Bulang?
Oktober 2019. Ik had toen een 14060M op de flipperstoel en koos om voor een 114060 te gaan in plaats van deze.
Interessant om te lezen, bedankt voor het delen
Cool😎
Achteraf makkelijk natuurlijk. Ding stond weken te koop, dus ook jij kon 'm oppikken
Voor 6k vandaag zou ik meteen op mijn brommer stappen.
Haha dat zeker
Durfde ik toen nog niet, 2019 zat ik lekker te genieten van mijn Seiko 5jes
Ik kan me nog herinneren dat ik 'm postte en men riep: “Ik kocht de Tudor Subs voor de helft van die prijs…”.
Als leek loop je dan door naar de safe halte Rolex.
Ik was me niet bewust van het feit dat er alweer een soort van hype was ontstaan rondom de oudere Tudors. Heeft dit dan ook een relatie met de beschikbaarheid, of liever het gebrek aan, van de stalen Rolex Subs? In 2009, 2010 was er een lid helemaal leip van en postte een periode allerlei vintage referenties. Hierdoor werd ik aangestoken en heb ik in Engeland een midsize blauwe gekocht, helemaal compleet en praktisch ongedragen.
Denk het laatste. Men zoekt naar een alternatief wat ook cool is.
Ze komen ook vaker langs op Insta etc. Prijzen op Chrono voor vintage Subs met snowflake hands met een beetje patina gaan sky high.
Enig idee wat die Sub nu zou doen? Ik denk rond de 8k? Plus nog 1k vanwege de uitzonderlijke staat?
Die kan AVW zo voor 10k online gooien en achterover leunen. Voordat hij zijn pinkringetje goed zet en oppoetst is hij verkocht.
En die heb je nog??
Dat van die Snowflakes wist ik, die gingen toen nog voor best betaalbare prijzen, achteraf gezien. Er circuleerden er hier toen ook een paar volgens mij.
Als ik dit soort dingen lees denk ik altijd “ik ben te laat aan deze hobby begonnen.”
Ik zou dolgraag zo’n midsize willen voor de helft van die prijs
Net ook dat artikel dat je linkte gelezen, echt gaaf.
Jazeker, die werd uitgescholden voor pauperklok, weet je nog? Heeft onlangs zijn tweede servicebeurt gekregen want ik heb hem dus sinds 2011. En draag hem ook regelmatig. Kocht hem toen eigenlijk zonder veel kennis, maar achteraf heb ik nooit meer zo’n mooie gezien, laat staan helemaal compleet met b&p.
Pff. Het is dat het een pauperklok is, anders was ik vliefd.