De revival van de TUDOR Submariner!!

11x maar :joy:

Mijn

lacht daar gewoon om :wave:

ik helaas niet want niet eerste eigenaar :expressionless:

3 likes

Dus je geeft je vrouw een pauperklok? Neem je jezelf nog wel serieus?
Stop alsjeblieft met reageren. Je verpest een topic zonder iets bij te dragen…

2 likes

Mijn vrouw overigens ook een princess Oysterdatee gegeven… koste 225 euro, succes met ze voor die prijs vinden nu…

Ik vermoed dat een dames DJ model in de laatste jaren niet 3-4 keer over de kop is gegaanšŸ¤” (inschatting ik zit niet zo in de vintage dames dj’s)

Dit lieg je. Echt, nu val je door de mand. Een goed boek? Vertel?

3 likes

Ow en m’n tudor sub kocht ik voor 2k in 2015. Die gaan nu voor 7k. Dat doet niet onder voor de rolex stijging van de (reguliere) sub modellen.

2 likes

Moet jij niet gewoon lekker pauperen op Marktplaats?

4 likes

Spijker op zijn kop. :ok_hand:t2:

2 likes

Eigenlijk tijd gehad om dit te lezen. Goed opgeschreven en mooi overzicht. Zelf nijg ik meer naar het aanschaffen van een Tudor dan dat andere merk uit dezelfde stal.

1 like

Tjonge wat ligt het gevoelig bij jullie jongens, alsof het over jullie persoonlijk gaatšŸ™„

Het is maar een klokkie hoor, de ā€˜verheerlijking’ gaat hier wel eens erg ver voor sommigen…

Als je maar door blijft gaan met het strooien van negatieve argumenten zonder dit te onderbouwen, generaliseert en conclusies trekt zonder onderzoek kan je verwachten dat men in een Tudor topic reageren.

Je bent gewoon uit op sensatie door te provoceren.

Nu je er toch weer bent kun je misschien deze vraag ook even beantwoorden. Dat is je namelijk nog niet gelukt.

3 likes

Hoef ik ook helemaal niet te doen (had al een link had geplaatst), maar buiten dat, is mijn mening en dat vond ik vroeger ook al van Tudor, met een persoonlijke uitzondering van de eerder aangehaalde ā€˜Big Block’.

Btw veel horlogezaken zeggen feitelijk hetzelfde, geen Rolex en dan Tudor als ā€˜runner up’…

Als iedereen de vervelende boomer gewoon negeert, dan wordt het vanzelf weer leuk in dit topic.

7 likes

hahaha…had dit ook al eerder willen zeggen maar vond het zo sneu :joy:

1 like

Jongens, on-topic. Nog maar een week dan zien we de nieuwe releases van Tudor. :star_struck:

Ik hoop echt dat we verast worden met iets heel gaafs. Zo’n tweede schokgolf na de BB58. :boom:

2 likes

Ik wens jullie al vast veel voorpret, beauty is in the eye of the beholder’ nietwaaršŸ˜‰

Thanks! En dat klopt helemaal. Fijn dat we het enthousiasme met je kunnen delen.

Ik sta er ook niet gek van te kijken als je je Ball nog een keer inruilt van een Tudor. Cash-up uiteraard, want het blijft Ball.

4 likes

Je hoeft zeker niks. Maar als je met ongefundeerde uitspraken komt is een uitleg normaliter op zijn plek. Aan jou de keus of je serieus genomen wilt worden.

Als je wilt trollen moet je het vooral doen. Ik ga niet meer op je reageren in ieder geval. Doe ermee wat je wilt.

Bij mij is het een kwestie van keuze, mbt de horloges die mijn interesse hebben, bij jullie ook?

Beste, alles mbt horloges is alles subjectief, dat zou je toch onderhand moeten weten, daarom klopt alles en nix van ieders bewering

Ik had deze moeten oppikken voor de hype op gang kwam. Was ā€œmaarā€ 6k (vraagprijs 6.6k kon zakken tot 6k).
Heerlijk NOS. Een beurtje geven en genieten.

17 likes