Wijs mij maar eens op de oververtegenwoordigde tudor Submariner advertenties.
Deze worden door de kleinere aantallen bijna net zo verzamelbaar als hun rolex broertje.
De moderne tudors over een kam scheren met de moderne slaat echt nergens op. Bovendien zou bij knappe verkrijgbaarheid van rolex het blauw hier ook een stuk voller mee staan,
Een plexi sub een pauperklok noemen op basis van alleen de merknaam en een (prima top grade en gemodificeerd) uurwerk ik behoorlijk kort door de bocht.
Ah daar ben je weer met je statistisch (markt)onderzoek. Zou je even je bronvermelding willen aangeven, en kunnen aantonen hoe je tot deze conclusie komt?
Ik kan je alvast verklappen dat je generaliserend kort door de bocht gaat.
Misschien moet je maar stoppen met deze onzinnige uitspraken.
Nee volgens mij is er geen merk dat zo ge-hypte wordt als Rolex.
Kijken maar in het Schiphol topic. Iedereen duikelt daar over elkaar heen om maar een Rolex te kunnen kopen. En dan maakt het nog niet eens uit wat voor een.
Een Rolex is leuk om een andere te kunnen showen. Een Tudor is leuk voor jezelf.
Dat is een omega of breitling in die redenatie ook. Dat maakt het niet meteen een pauperklok.
In dat geval is rolex ook een inferieur wannabe haute horlogerie merk en een niets waard omdat je eigenlijk een patek moet hebben.
Ergo je initiële opmerking slaat nergens op. Al mag je natuurlijk geen gevoel hebben bij een tudor sub.
Enige in je opmerking die ergens op sloeg was die van de big block. Die is namelijk uber gaaf
Weet je wat ik niet snap, dat is dat jij in een draadje als dit blijft reageren. Als Tudor je geen gevoel geeft en hier overduidelijk bijna alleen door liefhebbers wordt gereageerd dan begrijp ik niet dat hier nog blijft hangen als je ook in het groene deel gezellig onder Rolex boys kunt verkeren ipv je tijd te verdoen aan paupers.