De revival van de TUDOR Submariner!!

Wijs mij maar eens op de oververtegenwoordigde tudor Submariner advertenties.
Deze worden door de kleinere aantallen bijna net zo verzamelbaar als hun rolex broertje.

De moderne tudors over een kam scheren met de moderne slaat echt nergens op. Bovendien zou bij knappe verkrijgbaarheid van rolex het blauw hier ook een stuk voller mee staan,

Een plexi sub een pauperklok noemen op basis van alleen de merknaam en een (prima top grade en gemodificeerd) uurwerk ik behoorlijk kort door de bocht.

1 like

De tijd van bezit is van een Tudor overall beduidend korter dan een Rolex

En een Tudor is meestal een tussenstation en geen eindstation, dit itt een Rolex

Ah daar ben je weer met je statistisch (markt)onderzoek. Zou je even je bronvermelding willen aangeven, en kunnen aantonen hoe je tot deze conclusie komt?

Ik kan je alvast verklappen dat je generaliserend kort door de bocht gaat.

Misschien moet je maar stoppen met deze onzinnige uitspraken.

5 likes

Niet weer dit gel*l… :joy:

Effe een plaatje van een eindstationnetje, de moderne Tudor Sub:

13 likes

Blijven echt toppers.

1 like

En daarom je Rolex verkocht en een Ball gekocht… eindstation…schei toch uit.

2 likes

Een Ball is het eindstation. :joy: :+1:

Nee volgens mij is er geen merk dat zo ge-hypte wordt als Rolex.
Kijken maar in het Schiphol topic. Iedereen duikelt daar over elkaar heen om maar een Rolex te kunnen kopen. En dan maakt het nog niet eens uit wat voor een.

Een Rolex is leuk om een andere te kunnen showen. Een Tudor is leuk voor jezelf. :hear_no_evil:

9 likes

Is deze stelling niet al een tijdje een gepasseerd station?

4 likes

Goed punt, deze rot hobby heeft geen eindstation. Om gek van te worden.

2 likes

Jawel hoor. Een groene BB58 plus een Tudor Sub en het halve forum heeft zijn eindstation bereikt als ik dit topic zo lees.

4 likes

He wij hebben volgende week dezelfde 2-piece collectie!! :two_hearts: :grimacing:

3 likes

Dat is een omega of breitling in die redenatie ook. Dat maakt het niet meteen een pauperklok.
In dat geval is rolex ook een inferieur wannabe haute horlogerie merk en een niets waard omdat je eigenlijk een patek moet hebben.

Ergo je initiële opmerking slaat nergens op. Al mag je natuurlijk geen gevoel hebben bij een tudor sub.
Enige in je opmerking die ergens op sloeg was die van de big block. Die is namelijk uber gaaf :grin:

2 likes

Na 35 jaar is een Rolex als een goed boek, maar ik had het uit

Enne ik kreeg ruim 11 keer de waarde die ik er ooit voor betaald had

Mot je met je hedendaagse ‘pauper’ Tudor nog maar zien te halen…:roll_eyes::grin:

Weet je wat ik niet snap, dat is dat jij in een draadje als dit blijft reageren. Als Tudor je geen gevoel geeft en hier overduidelijk bijna alleen door liefhebbers wordt gereageerd dan begrijp ik niet dat hier nog blijft hangen als je ook in het groene deel gezellig onder Rolex boys kunt verkeren ipv je tijd te verdoen aan paupers.

5 likes

Vandaag zag ik een artikel over een Tudor 79260 met een zilveren wijzerplaat. Wat een prachtig horloge!

Valt dit model eigenlijk ook onder de Tudor Sub - categorie?

Plaatjes zeggen meer dan woorden. Ik ben zeer content met de ETA bb blue, weet niet wat een Rolex meer kan bieden.

Growten
Rutger

10 likes

Prachtig geschreven! Wat zijn te stiekem toch leuker dan Rolex naar mijn mening :grin:

1 like

Nuh hoor, heb 2 maanden geleden een Tudor Princess gd/st automaat voor mijn vrouw gekocht, mooie kkassieker

Waarom geen Rolex?.. Ik zou mijn vriendin nooit een Tudor geven. Tussenstation, remember.

4 likes

Dan heb jij de laatste jaren tudor niet in de gaten gehouden🤣 die zijn vintage ook ver zesvoudigd.

1 like