lullig voor de koper van deze:
“So, when you take all these one-off features into account, it’s little wonder that the Tudor Black Bay Ceramic One sold for roughly 80 times more than its estimate.”
lullig voor de koper van deze:
“So, when you take all these one-off features into account, it’s little wonder that the Tudor Black Bay Ceramic One sold for roughly 80 times more than its estimate.”
Een Sub toevoegen zou 3 dingen doen:
3 dingen die je als concern niet persé wil realiseren
Je vergeet er nog één.
Het zou mij enorm gelukkig maken.
Dát is nu net niet de drijfveer van een multinational.
Dat zal Rolex niet snel gaan doen. Dat zou betekenen dat zij zichzelf positioneren naast Tudor en Omega. Willen juist naar boven, dit is naar beneden.
Rolex heeft haar eigen test bovenop cosc. Als zij dat niet goed vinden zullen ze dat misschien uitbreiden. Gezien de gekte op de grijze markt is dat niet nodig.
Tudor zet hiermee wel vol de aanval in op Omega.
Ik zeg nog zo: Yema.
Ik ook. Blacked out horloges zijn zo 2010.
Mooi uurwerk wel.
Krasvast, maar shatterproof als een kristallen glas.
Die was tenminste gewaagd. En, het moet gezegd, ik zou eerder een p01 kopen.
Ik denk dat die na vandaag weer duizend euro meer waard is geworden.
Dat zal wel meevallen alhoewel ze op Chrono24 daar anders over denken
Deze vind ik mooier dan de Tudor.
FTFY
Wel, als je een nieuwe Tudor Sub uitbrengt met de looks van de oude, maar met nieuw uurwerk en aan 4500 euro, dan ben je die oude krengen van 8-9k niet aan het revalueren, geloof me.
Waarom denk je dat Omega de 321 reissue op 12k zet? Omdat mensen nog steeds in de rij staan om 10k stuk te slaan op de oude. Zelfde met de Breitling 806 re-issue aan 7k, de Zenith El Primero re-issues aan 8k,…
Ik was deze release alweer helemaal vergeten! Bizar om te zien hoe veel deze twee op elkaar lijken lol…
Je houdt het lang vol met deze
Ik begin soms haast het idee te krijgen dat sommige mensen de Tudor Submariner graag terug willen zien omdat deze het meest op een Rolex Submariner lijkt… Want waarom zou je het anders willen? , bij al het onderscheidende wat Tudor uitbrengt word iedereen boos omdat het niet op de Submariner lijkt koop dan gewoon een submariner als je een Submariner wilt
Dat is wel echt heel tof en heeft geen enkel ander horloge nog voor zover ik weet…
Een Seiko submariner bespaart zelf na het modden nog geld
Ik blijf Tudor onwijs gaaf vinden, but this … not so much.
Ach… wie weet toch maar eens een bb58 proberen, ik mis mijn 79230N een beetje
Nou!
Voor iedereen die al een blauwe bb58 hebben…
Gefeliciteerd!
Je horloge is nu al meer Marine Nationale dan de nieuwe release ooit zal worden!
Deez nuts! Wat is die nieuwe release kut zeg!
Oh en ze hebben ook een app…Exclusief voor jouw Tudor MN serienummer om de prestaties van je uurwerk uit te lezen…
Die zijn vast prima met zo’n uurwerk.
Hoe meer je erin duikt, des te gekker wordt het met deze release.