Wat een beetje jammer is aan de BB 41mm is dat ze echt groot dragen … verder vind ik het gebruik van de kastmaterialen wel passen bij het merk … had van mij alleen niet zo groots aangekondigd hoeven worden als vandaag bij dit model het geval was
Ik hoop dat die schijnbaar bodemloze variatietrommel voor de Black Bay nu eindelijk leeg is, want ik begin er een beetje op uitgekeken te raken. Nog even en het is de nieuwe G-Shock.
Tja… dat heb ik al vaker gezegd, Tudor omdat Rolex buiten bereik ligt (voor de meesten)…
Yek nie mooi
Paupers zijn het… allemaal
Wilde het niet zeggen
Ik hou niet van keramische horloge kasten, maar met longines is niks mis. Als je het mij vraagt het merk met de meeste bang for buck.
Yep Longines is veel kwaliteit voor zijn centjes vooral 2de hands
Zo heb ik een Longines Legend Diver, verkregen voor minder dan de helft van de nieuw in perfecte staat, prachtige ‘Vintage’
Dacht even dat de NFC chip in het horloge zat maar het zit in de garantie kaart
In de hoop dat het dan ongeveer 4k in je portemonnee scheelt.
Maar Rolex anno nu, is zo extreem zuinig op haar merkwaarden. Die zie ik geen gedegradeerde Submariner uitbrengen onder de Tudor vlag.
Noemen we het toch gewoon anders.
MilSub
Voor ik over ging naar tudor heb ik 2 jaar lang een Hydroconquest met keramische bezel gehad, horloge was me altijd zeer goed bevallen. Alleen ik verzamel niks, dus als het ene komt, maakt het andere plaats.
Tudor kan op deze manier toch niet niet een nieuwe Submariner uitbrengen. Zie Instagram story van Tudor…
Kunnen ze zeker wel. Maak je klaar voor de MN Pelagos!
Dit hebben ze al een keer zo gedeeld toch? Ze kunnen het nog wel even rekken denk ik
Is van 4 weken geleden deze story. Het gekke vind ik, ze ‘announcen’ (in goed Nederlands) helemaal niks. Ondanks de opening met ‘announcing…’.
Zou mooie grap zijn als de social media stagiair gewoon wat geschiedenis heeft opgerakeld en er helemaal niets wordt aangekondigd.
Er is toch al lang een nieuwe Tudor sub? Die noemt Pelagos.
Ze zullen gewoon een M.N. versie uitbrengen… er zijn intussen al genoeg BB varianten, nu is Pelagos aan de buurt.
Maar dit is niet de Instagram van Tudor wat je nu post.