Hahaha!
Geweldig dit.
Hahaha!
Geweldig dit.
Haha je hebt me door. Is foto van mijn eigen Instagram van de Pelagos 25500tn Two liner…
Had je op 1 April moeten doen.
Maar stiekem is de Pelagos wel het model in de huidige Tudor collectie die het meest dichtbij een Submariner/Seadweller komt…
Als ze deze nou in een kleiner en dunnere maat uitbrengen, 40mm, max 41mm. Zonder helium escape valve maar 300 meter water resistant (mooi tussen de 200 meter en de 500 meter in). Met een dial tussen de Pelagos FXD en de Black Bay lijn in. Qua sluiting de Pelagos sluiting of de nieuwe T-lock of T-glide hoe heet dat kreng. Anyway dan zouden we een dijk van een Tudor Submariner hebben.
Top. Heb weer wat om mezelf mee in slaap te huilen vanavond.🥲
Die Pelagos is wel een fors horloge zeg
Ha Ha Ha Niet grappig, Je typetje is overduidelijk weer terug de laatste tijd.
Weet je dat topic nog dat je er mee zou stoppen…?
Man dit was gewoon een grapje man. Neem alles niet zo serieus.
Voor degene die me kennen ik ben alles behalve serieus. Ik vind jou alleen niet grappig
Mag toch
Dat mag zeker. Maar zo zuur reageren is weer iets anders…
Ik was op mijn Instagram aan het scrollen en kwam die foto van de Pelagos tegen en dacht dat lijkt in grote lijnen toch best wel veel op een Submariner van de zijkant…
Dacht leuke food for talk.
Zoals hier boven beschreven met deze clasp erop en Tudor zou een Tudor Sub hebben waar je u tegen zegt.
Komt die nieuwe bb pro met glidelock?
Jazeker.
beter
Heeft iemand op het forum eigenlijk een FXD??
Ik vond het wel grappig hoor, dus het ligt toch echt aan jou en niet aan Ralluf. Ik vind het ook niet netjes dat je hem dan gelijk zo aanvalt.
Is goed joh
Ontopic: met een 40mm glidelock pelagos/sub ben ik het wel eens. Dat zou gaaf zijn