De revival van de TUDOR Submariner!!

Allemachtig, u bent te weinig in Tudor Only te vinden!

1 like

Oké even een hypothese. Stel dat Tudor de release van de “Submariner / MilSub” heeft uitgesteld omdat ze weten dat de vraag zal ontploffen wat ze nooit kunnen produceren. En dat ze daarom wachten op de nieuwe en grotere faciliteit in Le Locle.

Zo aardig wat Tudors in de collectie! Wel vrij veel overlap tussen de blauwe Black Bay en BB58 Blue. Pelagos nog overwogen?

Pelagos nog nooit omgehad. Moet ik maar eens gaan passen. Wat vinden jullie van de nieuwe GMT?

Plaatjes van het wereld wijde web

De Black Bay GMT zou ook een mooie toevoeging zijn. Ook mooi horloge! Ook gehad.

6 likes

heel gaaf. misschien wel hun mooiste

Het klinkt als een prachtige theorie, maar ik zie het alsnog nooit gebeuren. Met de bb58 en de Pelagos heeft Tudor zijn moderne duikers al helemaal afgedekt.

1 like

Als ze de pelagos in 40mm of kleiner maken krijgen we al wat we willen, toch?

Zijn dat nou niet exact dezelfde foto’s van een Pelagos die je 15 uur geleden ook postte? Vanwaar de herhaling? In ieder geval is dit een horloge wat op een Submariner lijkt in die zin dat er echt een belachelijke hoeveelheid tekst op de wijzerplaat staat. En dan zegen ze dat ik lappen produceer.

Geef mij maar een gewone, zilveren of zelfs blauwe BB58, of die nieuwe root beer:

Niks mis met een Tudor. Ik vind een topic wat een jaar lang en 1000 replies zit te zeiken om een Tudor Sub hommage ook een belediging voor het merk. Ze hebben genoeg eigen ontwerpen die cool zijn om geen also-ran te hoeven gaan maken. Hier nog zo eentje:

En allebei met minder tekst op de wijzerplaat. Zo lekker rustig.

5 likes

Dit is een Tudor Sub🥴

19 likes

Blijkbaar leeft het? Blijkbaar bij jou ook, anders reageer je niet. :v:

2 likes

Nee, ik zit op een dunnere gmt te wachten. :wink:

Zo veel veel eigen design zit er niet bij de nieuwe Black Bay Pro. Is gewoon een hommage van de voorloper (1655) van deze:

1 like

Op basis hiervan een BB36, FXD of de BB Pro :-). Mooie set!

2 likes

Lastig, ze zijn allemaal zo lekker.
Hier een compleet andere Tudor collectie, gelukkig ben ik niet de enige gek met 4 van die dingen.

19 likes

Mooie collectie

Mooie collectie. Uitgebalanceerder dan de mijne :stuck_out_tongue_winking_eye: Toch zou ik er niet een weg willen doen. De nieuwe GMT blijft maar in mijn dagdromen voorbij komen.

1 like

image

Even kijken… Kleinere datum, verder naar buiten, beter gecentreerde tekst boven. Geen datum pukkel. Rankere / rechtere lug vorm, geen crown guards, grotere kroon, snowflake wijzers en dan een gele home time wijzer in plaats van die enorme oranje pijl. Verder ontbreken gelukkig die rare vierkante lume pips voor de uren buiten de minute track en is de minute track van de Tudor überhaupt veel cleaner. Daarboven hebben ze gekozen voor een continue lijn over de minute track, en zijn er ronde lume plots op de dial geïntroduceerd om het in lijn te brengen met BB ontwerp.

De Lolex vind ik überlelijk, en de Tudor gewoon lekker strak, nu ik er zo naar kijk. Ik heb niks tegen de moderne Explorer II, maar waar oude Subs juist leuker zijn dan moderne is de vintage Explorer II natuurlijk niet om aan te gluren.

Blij dat ze bij Tudor dus inderdaad even een ander ontwerp hebben gemaakt. :slight_smile:

5 likes

Zal alleen wel weer lang gaan duren voor ze hier te koop zijn helaas!

6 likes