Same, ik sta ook op de lijst bij Ace maar vind het prima als het ‘n tijdje duurt, kan ik rustig sparen en tzt kijken of ik het echt wat vind als ik ‘m in het echt kan bekijken.
Okay, 39,7 mm dus nog beter dan we hem al vonden, nu ook voor mensen die 39 te klein vinden ook geschikt!
Wat een feestje deze Tudor
Prachtig horloge, begrijpelijke release ook gelet op de jarenlange vraag naar een kleinere pelagos.
Ik blijf wel bij de oude. Wat ik echt gaaf vind aan dat model is de no-nonsense toolwatch. De Tudor voor de liefhebber zogezegd vanwege zijn moderne en ingetogen uitstraling, totaal geen bling maar wel met alle snufjes.
Met deze release gaat het model wat meer richting de bling van een sub. Zeker een mooi horloge maar dit voelt voor mij meer richting de poor man’s Rolex dan het eigenwijze van de originele Pelagos.
Al bij al, begrijpelijke release en vast erg populair, maar de eerste Pelagos blijft imo wat gaver.
Ja die staat hierboven
Doh gemist.
Hahaha — ik heb geen probleem.
Maar zonder gekheid: duikers zijn stoere gasten horloges. Gasten die woorden als “klatser” en “klok” voor horloges hanteren. En die vlieger gaat voor mij niet op.
En waarom er zowel “chronometer” als “officially certified” door sommige merken op de wijzerplaat geplempt moet worden, is mij een raadsel.
Maar goed, ach ja joh, ik vind ‘t toch wel een gaaf ding.
Ho ‘ns even, niet “everybody”…
Maar oké, toch zou ik die Pelagos 39 er best naast willen hebben, gewoon omdat het een ziekte is en de verleiding te groot is. Ik kan geen weerstand bieden tegen deze schoonheid.
Ellende.
Kak hee… en nu kom ik zeker niet meer op de wachtlijst .
Ik heb ze even naast elkaar gemonteerd.
De LHD is toch echt wat speelser wat hem voor mij veel leuker maakt.
Maar dat is een kwestie van smaak.
Wil je hem wat kleiner en “anders” is de nieuwe een leuk alternatief.
Geeft een goed beeld zo naast elkaar Rick. Dank voor de verduidelijking
Oef, toch wel shiney zo. Niet perse verkeerd, wel anders.
Ik ga ook eens langs fietsen zo denk ik.
Misschien heb ik mazzel.
Ik blijf erbij…shiny plaat en bezel past echt niet op een Pelagos. In dit licht is het weer duidelijk zichtbaar. Jammer want verder is het een lekkere nieuwe toevoeging aan de line-up.
Hmm op render was’t subtiel, maar zo vind ik de BB58 toch een stuk mooier. Het zit wel dicht bij een Sub qua stijl. Niet geheel mijn ding, maar ik snap de aantrek
Ik zie je punt.
Waar is ie van gemaakt dan? Lijkt een beetje op die van de Seiko SPB143.
Ik vind hem inderdaad wel erg glimmen, geeft mij een beetje hetzelfde gevoel dat ik kreeg bij de SPB143 toen ik die in de winkel in handen had.
Jullie kunnen mijn rug op…
Hij is geweldig en ik ben verliefd
Dit plaatje doet mij eigenlijk weer terugverlangen naar de LHD! Ik snap dat de standaard Pelagos niet voor iedereen is vanwege de maat … maar persoonlijk wint de LHD versie het met kop en schouders voor mij.