De 39mm ziet er trouwens extreem computer generated uit zeg…
Maar waarom ik reageer, zou deze er eigenlijk nog wel graag naast zien:
Ik weet wel welke ik dan kies
De 39mm ziet er trouwens extreem computer generated uit zeg…
Maar waarom ik reageer, zou deze er eigenlijk nog wel graag naast zien:
Ik weet wel welke ik dan kies
Erg mooi als deze in de collectie had gezeten toen in mijn bb58 kocht was het zeker de nieuwe pelagos geworden. B58 gekozen ivm de dikte. Dat wordt nu dus gecoverd. Te laat…… maar ben nog altijd blij met mijn 58
Twee druppels water
Ik blijf wachten tot Tudor de Submariner weer terugbrengt.
Succes
Met deze pelagos en dial heb ik er helemaal een hard hoofd in.
Mooie foto’s zo naast de bb58 …
Nieuwe pelagos oogt wat kleiner door de bredere lunette en wat al eerder is gezegt over de sunburst wijzerplaat ben ik ook niet ben ik niet zo zeker dat ik het mooi vind
Mijn blauwe bb58 bevalt me prima, door het geheel maar gaat net (voor mijn gevoel) op mijn 18,5cm pols .
De 42mm viel meteen vrij groot en mat etc maar toch past dat beter bij wat ik verwacht van een pelagos.
Nu klein… fijn …licht … popperig klokje , ik weet het niet (voor mij dan)
De lume indexxen vind ik ook niet perse mooier, mijn hamilton had dat als cijfers, dat was grappig in die prijsklasse maar voor een toolwatch wat de tegenhanger van de sub moet worden nee voor mij niet .
Ik kan me wel goed voorstellen voor de gene met een 16/17cm pols hier wel blij van worden
En ik hoop dat ze normaal beschikbaar worden …
De FXD en BB-pro zijn nog niet normaal op voorraad en nu al weer een volgende “hype niet aan te komen klok” voor sommige misschien de sport om ze wel te zoek, smeken , grijs te kopen of lang te wachten maar daar ben ik niet zo goed in
Ik zie toch dat mensen hem al uitgeleverd hebben gekregen, dus “over een paar weken” zoals ze hier in Nederland zeggen lijkt me sterk.
Waar zie je dat?
Die bezel zo blingy.
Waarom?
Dat is die bij de Submariner toch ook, en daar hoor je niemand over klagen.
Definitie van klagers in de Dikke van Dale: op elke slak zout leggen.
Dankjewel, ik ga voor links dus (nou vooruit… ook voor de rechter, twee is beter dan een)
De Tudor over de Rolex echt altijd
Mooie homage
Moet San Martin niet proberen…oh wacht
Als je zo de release ziet van de glimmende Pelagos vraag je jezelf af waarom de Sub zo populair is.
Maar ik wil er stiekem ook wel een (Pelagos).
De Submariner is de Submariner.
De Pelagos heeft/had een eigen smoelwerk en dat is nu wel wat minder.
Nog steeds supergaaf, maar ik snap de keuze niet.
Maar is dus bijna 1mm groter dan de 58 , de bezel hangt iets meer over de kast . De bezelmaat is 39.8 mm
Klinkt niet verkeerd , wordt tijd dat we kunnen gaan passen dat praat veel makkelijker