Oké dit geeft de eerder genoemde hoop. Zou het…
Nieuwe Tudor 1926
Tudor pays tribute to a legendary heritage.
Hoe duidelijk wil je het hebben? Ik denk dat de rijen van afgelopen weekend voor de Swatch store zullen verbleken over 2 dagen.
Als het maar niet zo iets wordt om mee te liften op het succes van de tank….
Niet gewoon een nieuwe Big Block met het nieuwe eigen uurwerk (zoals die van Only Watch)?
Dit dus. Denk dat ze hun eigen glazen ingooien met een Sub wanneer je relatief kort geleden een 54 hebt geintroduceerd. Totaal niet logisch dat er dan nu een Sub komt.
Maar een Black bay is geen sub… of toch wel.
Ik denk dat dit een juiste timing is. BB 54 heeft afgelopen maart alle ogen doen richten op Tudor. Helaas zijn er toch een aantal geïnteresseerden afgevallen door de diameter. Om deze groep definitief te winnen wordt nu het andere extreem gewilde model opnieuw geïntroduceerd. Resultaat; vernieuwde vintagestijl duikers voor kleine/gemiddelde polsen en gemiddelde/grote polsen in het assortiment van Tudor.
Goed gezegd, de Submariner is iconisch of er nou een Tudor roos, Tudor schild of Rolex kroon op de wijzerplaat pronkt. En de Black Bay, tja , het kan soms de honger naar een sub kortstondig stillen
Ik heb een Explorer 1 maar zou een Tudor Submariner denk ik boven een Rolex Submariner verkiezen als deze ooit komt. Het is echt part of de sub geschiedenis. A poor man’s Rolex. Lijkt me een gave toevoeging aangezien ik (nog) geen Tudor heb.
Je bedoelt dus een 58? Of een 41? Geloof dat die er al even zijn…
Nee de heritage chrono is er uit gegaan toch, die zullen ze wel updaten. Waarbij we hopen op een iets slankere kast en wat minder lelijke pushers.
Snap je redenatie maar daar had je al de gewone Black Bay en 58 voor. Die eerste heeft ook recent een update gehad. Verkoop daarvan kakt dan ook in.
We gaan t zien
En daarbij: de Heritage chrono werd destijds ook gepresenteerd als ‘Legendary’. Opvolger van de oude Monte Carlo
Ik heb 'm al besteld als 't een sub is.
Terecht punt, maar ik ben het niet helemaal met je eens. De 58 en 41 zijn in mijn optiek nieuwe modellen, ookal is de 58 losjes gebaseerd op de 7924. Je ziet ook dat veel personen een van deze modellen ook kiest als eerste premium duiker.
De 54 is gebaseerd op Tudor’s alle eerste duiker 7922. De tudor submariner was voorheen een daadwerkelijk model.
Daarom ben ik van mening dat de 58 of 41 niet dat model is waar vintageliefhebbers op hadden zitten wachten.
Ik snap je, heb bovenstaand kort even uiteengezet waarom ik er toch iets anders tegen aan kijk. We gaan het zien.
Stiekem hoop ik heel erg dat het een submariner wordt. Door dit enthousiasme ben ik misschien ook wel bevooroordeeld dat ik een submariner een ideale vervolgstappen vind.
Jouw foto doet mij alleen maar nog meer hopen haha. Ik begrijp je punt, maar ik denk dat de line up van Tudor alleen nog maar meer aantrekkelijk wordt dan (e.g. voor ieder wat wils).
Laten we het afwachten. Tot nu toe hebben ze bij bijna alle nieuwe releases redelijk onverwachte dingen gedaan, vaak een schot in de roos. Ik twijfel er niet over dat er weer een mooi en leuke horloge wordt gepresenteerd.